• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

TouRinki "PuumaTrolli" su 21.7. klo 10.30

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Go-Za
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Jännitystä lisää se että veturilta katosi jarrut juuri äsken iltalenkillä...
No ei kai niitä jarruja ennenkään ole tarvinnu!

no joko on jarrut kunnossa?

ps. jos tarvit jarrunestettä asap niin löytyy ylimäärästä.

Mun mahdolliseti saapuminen varmustui just varmaksi saapumiseksi.

Z-man sanoi:
jos tarvit jarrunestettä asap niin löytyy ylimäärästä.
Eiku mä tarttisin uuden akun ilmeisesti kun servot ei toimi, mutta ajellaan ilman. Akuja tai Iineksiä ei nyt tähän hätään mistään saa.

Go-Za sanoi:
Eiku mä tarttisin uuden akun ilmeisesti kun servot ei toimi, mutta ajellaan ilman. Akuja tai Iineksiä ei nyt tähän hätään mistään saa.

Exide SLA12-10 löytyy, uusi siis, vai onko sulla mahdollsesti joku muu (isompi kun niin "paljon" elektroniikkaa)? Voin tuoda starttipaikalle repussa, turailet siellä paikalleen??

Motoristorante sanoi:
Exide SLA12-10 löytyy
Voihan tota kokeilla jos mahtuu? Mulla on YTX14-BS mallinen 14Ah akku
edit: Eipä tarviikaan kokeilla! Kävin laittamas pyörän käyntiin ja näytti se servokin siellä surisevan!

Viimeksi muokattu:
Go-Za sanoi:
Voihan tota kokeilla jos mahtuu? Mulla on YTX14-BS mallinen 14Ah akku

Moi, joo, SLA12-10 on mitoiltaan YTX12BS (10Ah) -> joten kyllä tuo sulle mahtuu (matalampi kuin omasi), mutta riittääkö potku?! Niin, ytx14 = 12Ah... :;):

Motoristorante sanoi:
Moi, joo, SLA12-10 on mitoiltaan YTX12BS (10Ah)
Niinkuin jo editoin tohon edelliseen, niin älä turhaan roudaa mukaan sitä... Mennään tolla mikä tuol on. Vika voi olla muuallakin kuin akussa.

Se meinaa nyt kehitellä just lähtöpaikan kohdille tommosta pikku tihkua. Mutta pitäis loppua heti kun lähetään ajelemaan -toivotaan ainakin!

Mankissa ollaan ja kuivaa on. Matkalla kaakosta tuli kyl vesikuuroja. Pieniä tosin.

Apua, lähtöpaikalla on rosmo (bandit) armeija!
ja nyt tuli busa-armeija:
jRQPv4P.jpg

Viimeksi muokattu:
Back