• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

TouRinki "PuumaTrolli" su 21.7. klo 10.30

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Go-Za
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Teemu 79 sanoi:
Eikö ne jo jossain täällä haukuttu paskaks:)-

Niin kävi mutta itse olen tyytyväinen gummeihin. Mut jokohan ois aika mun lopettaa OT kun täähän on kuites ilmoittautumislanka.... sorry...

Hephep, jos ehtii pärrä tulla huollosta ja jos ei niitä rakeita sada niskaan, niinkun viimereissulla :D

Mukana jos herään tarpeeksi ajoissa edellisen ilta + yövuoro putken jälkeen. 06 himaan ja herätys tonne 9.45.
Saaks tuolta Nesteeltä porkkaa? Vois jättää aamupalan sinne.:kääk:

Kappas tossa reittiä tehdessä huomasin että siellä oli toinenkin sorapätkä. Eli +4km soraa...

Ei tainnu silloin vuos sitte itärajan tuntumassakaan olla kellään nappuloita vaikka ajettiin n. 50km soralla!

Ajot jää sittenkin väliin. Meen kattoo frisbeegolfia Nokialle. :) Kattoon miten maailman parhaat heittelee. :)

Esitys tehty hallitukselle, täysistunnon tulosta odottaessa. Ehkäpä hän ilmestyy kaffepaikalle

Back