• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

TouRinki "Neppisrata" Su 9.6. klo 11.00

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Go-Za
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Go-Za

TET Linesman Finland
Neppisrata tarkoittaa sitä että niitä mutkia sitten myös riittää! Eivät lopu kesken, on loivaa ja vauhdikasta sekä erittäin paljon tiukkaa ja syheröä.
Varoitus! Älä edes haaveile ilmestyväsi paikalle jos mutkissa ajaminen ei ole tuttua!

Lähtö: Koivukylän Neste, Hosantie klo 11.00
Ajetaan n. 340km sisältäen n. 3,8km soraa,
Käydään syömässä jossain siinä puolenvälin tienoilla,
Palataan pk-seudulle illalla kuuden aikaan...
Lukekaapa letka ajo-ohjeet, joista tärkeinpänä kohta 8. (sekä myös kohta 14.)
Ilmoittaisitko mukaantulosta tähän ketjuun, kiitos!?

Lopullinen go!

Mikä ihmeen TouRinki?
Ja lisää höpinöitä täällä!

Viimeksi muokattu:
Ei se sora ole ennenkään estäny porukkaa ilmottautumasta. Mutta se on toi varoitus mutkista... niistä ei ole kaikilla kuitenkaan kokemusta!

Tyhmähän se ois suoraa tietä lähteä letkailemaan eli mutkat kuullostaa aina hyvältä.

Mukana siis.

Kas, lähtö ihan naapurista mutta eipä ole pyörää :paikallatuulee:

Saaks puolikuntoset inva-puput osallistua tähän :bye:
Vai "sorsitaanko" mua tässäkin letkas :sad3:

^ Vahva ehkä. Muistahan Mika sitten kottaraistakin päästää juottamaan matkanvarrella ajoissa. :thumbup:

suopo sanoi:
Kas, lähtö ihan naapurista mutta eipä ole pyörää :paikallatuulee:

Mulla ois myös n. 5km lähtöpaikalle.

Viimeksi muokattu:
pupu sanoi:
Saaks puolikuntoset inva-puput osallistua tähän :bye:
Vai "sorsitaanko" mua tässäkin letkas :sad3:
Meidän letkassa lähtökohtaisesti kaikki on jo jossain määrin vammaisia:thumbup:
Karkov sanoi:
Muistahan Mika sitten kottaraistakin päästää juottamaan matkanvarrella ajoissa.
Tankkauspaikat 140km ja 200km kohdilla!

Varoitus mutkista pisti harkitsemaan vakavasti :D Jos en olis sopinut jo muuta, niin joo. Mutku oon.... niin ehkä silti joo :WAZAAP:

Koitetaan tulla mukaaan. :) Otaan navinkin jos takapenkkiläinen rupee mankumaan kotiin kesken matkan niin ei eksy sinne mutkan taakse.

Go-Za sanoi:
Meidän letkassa lähtökohtaisesti kaikki on jo jossain määrin vammaisia:thumbup:

Tankkauspaikat 140km ja 200km kohdilla!

Mä toipunnu viimeviikoisesta ja selkäkään ei ole hirveän kipeä, kyllä tällä vielä ajaisi.

jep ja pelipaikalle tulen, mutten voikkan lähteä. Faija 82 tärkeämpi, pakko panna asiat tärkeys järjestykseen. Himottais sikana lähteä, muttei pääsekkään, lupasin hoidella asioita just ton touringin aikaan. :(

Back