• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

TouRinki "Mopkek" 15.09-13 klo 11:30 Veikkolan Neste.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Suzu-ukko
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kiitos, hyvä reissu. Suzulta jäi kamera niin mun navi luulee edelleenkin olevan Haimoossa päälystämättömälla tiellä.

Go-Za sanoi:
GoPro on hinnaltaan vähän tyyris! Tietenkin jos haluaa että kamarassa on WiFi, Kauko-ohjaus iPhonella (ajon aikana???) jne jne, niin mikäs siinä!? Mulle riittää että kameralla saa kuvattua hyvää videokuvaa!

Hittoakos sitä ipuhelimella ohjailemaan. Ohjailee sen omalla kakella ennemmin.

veppi sanoi:
Kiitos, hyvä reissu. Suzulta jäi kamera niin mun navi luulee edelleenkin olevan Haimoossa päälystämättömälla tiellä.

Damagea synty tälläkin reissulla sitten ihan riittoisasti.

veppi sanoi:
mun navi luulee edelleenkin olevan Haimoossa päälystämättömälla tiellä.
Tehdasasetusten palautus, eli virtanappia 10-15 sekuntia painetaan... sillä se tokenee!

Go-Za sanoi:
Tehdasasetusten palautus, eli virtanappia 10-15 sekuntia painetaan... sillä se tokenee!

Ei taida toeta, sillä tuo piitti joka on tuossa piirilevyn alla pitäisi juottaa takas levylle.DSCN0081.JPG

Suzu-ukko sanoi:
Perä tattis, kaffe tattis ja kaikille tattis! Ei hassumpi tapa ollenkaan viettää kuumeilun sekaista räkätautia. Kamera päätti jäädä jonnekkin matkan varrelle mutta kaupasta saa uusia.

Kaikilla pysy gummit tiessä ja mopot oikeinpäin joten päivähän oli täydellinen :jippikaijee:

Jos viel ens sunnuntaina keliä piisais niin vois.......

Voiskohan se olla tää Suzu-Ukon kamera, joka kolahti mun edellä ajaneiden mopoihin? Jos näin, niin ei kannata lähteä etsiskelemään :blink:

Go-Za sanoi:
Muutama foto jo heitetty tonne!

"mikkom ei ihan meinaa keritä kuvaan" Kuvassa taitaa olla Ninja lähempää jonon keulaa, Aprilia polttelee edessä molempia kynttilöitä. Piti jo letkailun tauolla tarkistaa että onko polttimo kärähtäny :)

Kiitokset veturille ja peräsmiehelle. Autot häiritsi menoa, mystinen pamaus häiritsi keskittymistä ja renkaiden nopea loppuunkuluminen häiritsi luottamusta, mutta hauskaa oli enivei.

Back