• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

TouRinki "Mopkek" 15.09-13 klo 11:30 Veikkolan Neste.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Suzu-ukko
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
ENks mä vois vetää letkaa mun Fiestalla? :wanna::wanna: Moon kuiteski niinku se oikee veturi...

Go-Za sanoi:
ENks mä vois vetää letkaa mun Fiestalla? :wanna::wanna: Moon kuiteski niinku se oikee veturi...

Nyt joutuu kyl sanoon et veturi on nyt saikulla ja et kuitenkaan osaa kahdella renkaalla fiiua viedä :p

Tourinki Mopkek letkan startti paikalle 50km lähtöpaikalle, GW Farewell-Letca 26km ja lähtö klo 11. Nyt avon kumpaan lähden mukaan, Mopkek letka päättyy tietenkin samoille seuduille mistä lähteekin? GW letka todenäkösesti lähelle kehäIII itäpäätä. Voi kun on vaikeaa.

Jaaa, se taitaa sit kuitenkin olla koko rinki. Viedään mopo talliin vasta viikon päästä :)

Huomenta arvon motoristi kolleegat.

Pilvistä on mutta sataa ei pitäisi ja jos se nyt vähän ropsauttaa niin emmehän me sokerista ole? TÄMÄ ON GO!

Back