• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

TouRinki "Mmm2" su 8.9.13 klo 11.00

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Go-Za
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Go-Za

TET Linesman Finland
TouRinki täytti 3v!!! "Mmm..."
Mutta toi nimi tulee kyllä ihan lyhenteestä liittyen päivän kohteeseen...
Lähdetääan ajelemaan jos ei sada Koivuhaan Teboililta (Ohtolankatu 2) -Vantaa.
Ajetaan n. 380km (sisältäen soraa 6,9km) sekä yksi tämän maan parhaista mutkapätkistä!!
Paluu ilman selkkauksia on 18 jälkeen jonnekin kehä III lähettyville!
Ja jos ajattelit tulla mukaan ajelemaan niin voisitko laittaa kuittauksen tähän ketjuun, kiitos!

Letkassa ajamiseen ohje!
TouRinki filosofia!

Sää näyttää huikeelta!! Ja sääpäivitys: GO!

Viimeksi muokattu:
Näyttäs olevan kalenterissa tilaa, jokohan nyt tärppäis.... :)

Voi hitsin hitsi, kotoa lähtöpaikkaan 4,3km... Pääsisköhän sitä ekaa kertaa tänäkesänä...

Ajelkaa varovasti. Oon Affenanmaalta vasta tulossa himaan tuolloin.
Sent from my RM-821_eu_sweden_235 using Board Express

HEP!?

Tuota ruokapuolta mietin. Voisiko keittiöön lähettää vähän terveisiä etukäteen. Kouristusta on, sokeria on, lavantauti on, keuhköpöhö on, karsastusta on, piilokives on, rintakipu on, huimausta on, heinänuha on, keuhkokuume on, tyrä on, luumätä on, aivoruhje on, närästystä on, struuma on, sappikivet on, vatsahaava on, pukamat on, voe mahoton.

Jotain sapuskaa, joka sopis mulle. Eilen illalla oli vielä vähän limaista yskää. Luulen, että johtuu pähkinäallergiasta.

jajuntun sanoi:
Nyt tuli ihan uus sana mun varastoon!! Hieno sana koska heti ymmärrän mitä se tarkoittaa...
Mitein vaan että miten toi toimii: Paikoillanne... Valmiit... Hepihkö!!

Go-Za sanoi:
Nyt tuli ihan uus sana mun varastoon!! Hieno sana koska heti ymmärrän mitä se tarkoittaa...
Mitein vaan että miten toi toimii: Paikoillanne... Valmiit... Hepihkö!!

Just mä sen vasta keksin, eli merkitys vakiintunee käytön myötä. mut kaipa tuo vois tällä kertaa vaikka osoittaa "ehdollista ja/tai muuten vielä epävarmaa osallistumishalukkuutta".
:p

Back