• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

TouRinki "Messissä" su 14.7.2013 klo 11.30

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Go-Za
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Go-Za

TET Linesman Finland
Jaahas, Norja on lusittu, aika tutustua Suomalaisen tiestön kuntoon.
Testataan ensin siten että lähdetään su 14. heinäkuuta klo 11.30 Hyrylän Shell.
Ajetaan n. 310km ja palataan jotakuinkin yhtä kauas kehä III:sta mitä lähtökin oli.
Naamaan tungetaan jotain murkinaa jossain puolessa välissä.
Ja valitettavasti täytyy ilmoittaa ettei vauhti ole tikkari +70 niin kuin jossain tiedoissa on mainittu:blink:
TouRinki filosofia on luettavissa täällä.
Ja letka-ajoon yleisiä ohjeita täällä!

Hyrylän Shelliltä ei saa enää polttoainetta, tankatkaa St1:llä tai Nesteellä Riihikalliossa!

Varsin mukavaa ajeluilmaa luvassa, päivitetään tähän ilmoitukseen säätä jos on tarvetta!
Ketkä on messissä?

Viimeksi muokattu:
Tossa shellillä oli muistaakseni ainakin toissapäivänä vielä remontti/maaperän puhdistus käynnissä ja menovettä ei jaeltu. En tiedä kauan tollanen remppa kestää, joten voi olla jo sunnuntaina valmis.

Tuskinpa sunnuntaina parempaakaan tekemistä on! :jpstyle:

(..mutta eiköhän se emäntä senkin sanele lähempänä..)

Olis tietenkin kiva jos muutama saatais lisää ilmoittautumisia, BikePokerin jälkeen tää menee samaan syssyyn!

Tää jää nyt väliin mut etpä sitä tainnu kysyä. Pitää reenaa mammaa niin siitä sitten ens kesälle uus TouRaaja.

Mä oon starttaamassa aamulla. Työnnän Hämeenlinnaan, siitä Härkätielle ja Renkoon yms. jostain… :orgmp2:

Hep! :orgmp2:
Go-Za, pysyyhän tankkausväli <200km, kun tuo tuono(tar) ei ole mikään toureri...? Kiukutteleekin vielä, käynnistyy vain milloin "itse haluaa"... (toivottavasti ei tule hinaushommia tjmv säätämistä) :grin:

Back