• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

TouRinki "Maccara ft. Tku & Tre" su 9.9.klo 11

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Go-Za
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Mukana.

Tuossa on kaapissa yksi vielä käypä makkarapaketti jonka otan mukaan, eli minulle ei tarvitse varata mitään.

En tuu minäkään. Flunssa ompi pahentunut, nin ei auta muu ku skipata. Eka poisjäänti tältä kesältä, harmin paikka :(

Fiksua etteivät kaverit lähde flunssaisena mukaan. Itsekin ajattelin varmistaa ettei tällä reissulla palele, eli kunnolla vaatetta päälle!

Tää koittaa tulla myöhäisherännäisenä jononjatkoks, kaipa sitä löytää rillattavaa Nesteeltä tai jostain matkanvarrelta.

Hyrylän muutaman mp:n letka toivottavasti päässyt matkaan. Veturi lähtöpaikalla, ihan paikka paikoin saattaa olla märkää tiellä mutta eiköhän nuo kuivu nopeasti.

Go-Za sanoi:
Hyrylän muutaman mp:n letka toivottavasti päässyt matkaan. Veturi lähtöpaikalla, ihan paikka paikoin saattaa olla märkää tiellä mutta eiköhän nuo kuivu nopeasti.

Hyrylän letka kasvoi 6 pyörän mittaiseksi Palojoella, hyvin eteni

Letka moikattu kun ajoi vastaan Vihdissä. Tankattuani ajelin samaan suuntaan ja Ikkalassa tulivat taas vastaan! (perä edellä ;-) )
Mukavia mutkia ja käyriä makkaroita.

Voi jumalawwita... koko kesä menty TouRinki letkassa eikä yhtään kippausta (ja pikkasen olen ottanut tästä kunniaa ittelleni!!) Ja nyt sitten tänään komiasti itse veturi kippaa Kekkosplassin parkkipaikalle (Ja tästä otan ihan täydet kunniat itelleni!!!) Wau!

Mutta kiitos muuten hienosti kasassa pysyneelle letkalle eli kaikille teille jotka olitte mukana! (Pari kertaa pysähdyin ottamaan letkaa kasaan ja nekin aivan turhaan!)

Kiitos myös Turku ja Tampere (ja Pori, Lappeenranta... mistä kaikkialta teitä olikaan??)

Kuvia tuli n. 300 matkan varrelta, menee jonkun aikaa...

Go-Za sanoi:
Voi jumalawwita... koko kesä menty TouRinki letkassa eikä yhtään kippausta (ja pikkasen olen ottanut tästä kunniaa ittelleni!!) Ja nyt sitten tänään komiasti itse veturi kippaa Kekkosplassin parkkipaikalle (Ja tästä otan ihan täydet kunniat itelleni!!!) Wau!

Mutta kiitos muuten hienosti kasassa pysyneelle letkalle eli kaikille teille jotka olitte mukana! (Pari kertaa pysähdyin ottamaan letkaa kasaan ja nekin aivan turhaan!)

Kiitos myös Turku ja Tampere (ja Pori, Lappeenranta... mistä kaikkialta teitä olikaan??)

Kuvia tuli n. 300 matkan varrelta, menee jonkun aikaa...

Mitä sää nyt siihe parkkipaikalle makoilemaan kävit?

Iso kiitos veturille ja perämiehelle hyvistä mutkista :thumbup: ja kiitos muillekkin ketkä oli mukana hauskaa oli...:right:

Semmosia kyntökoneita ne BEEÄMWEET vähän on. :D Kiitos muuten multiple-ääniorgasmeista sille k1300r:lle jonka takana pääsin ajamaan. :rakastunut:

Kiitoksia kaikille ajo-seurasta.Itsellä homma hieman hakusessa 3kk tauon takia :right:
Toivottavasti tänä syksynä on vielä tourinkeja ajettavaksi. :orgmp:

Back