• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

TouRinki (K2) 10.07.2011

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Go-Za
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Joko tälle tourneelle on perämiestä?
On ainakin 1, sinä!
Noh eipä siinä mitää voisin jopa ottaa tuon pestin. Viittiks lähettää kartan?
Melkeen ilmottauduin vapaaehtoseks peräpukamaks että sais Suzu-ukkokin ajella reippaammin mutta kun se noin reippaasti otti pestin vasstaan niin....taidankin ajella edellä  
biggrin.gif

Edit kirotusvihreitä

Jospa sitä sitten minäkin tulisin kokeilemaan vähän pitempää TouRinki-letkaa kuin viime sunnuntaina. Kilometrimäärä puolestaan ei paljoa häviä viimeviikkoiselle.

Jarrunaisen pesti oli vielä auki  
tounge.gif

Jospa sitä sitten minäkin tulisin kokeilemaan vähän pitempää TouRinki-letkaa kuin viime sunnuntaina. Kilometrimäärä puolestaan ei paljoa häviä viimeviikkoiselle.

Jarrunaisen pesti oli vielä auki  
tounge.gif
...ja taitaa olla edelleen auki kun katteli sitä loppumatkan menoa.
Ilo silmälle sanoisin
biggrin.gif

(ja kuten Savolaisuuteen kuuluu, vastuu on jo aikaa sitten siirretty lukijalle)

Koitetaan..muttei loppuun asti  
tounge.gif

Riippuu säästä fiiliksistä propuista muttereista ja vaikka mistä.

Jokos muuten Masalan mafiosot on miettinyt tuota siirtymistä lähtökynnykselle? Koska startataan?
Nimim. peukalo jo käynnistysnappulalla

Hmmmm....kappas...

Onnistuneesti näjemmä hävitin viikonlopusta yhden päivän. Olin ikäänkuin menossa Touringille jo huomenna.

Ohan tässä sit kuitenki vielä aikaa
wink.gif

Millonkohan sitä ite uskaltais lähteä johonki kokoontumisiin. Sisältyykö tohon 350km lenkkiin tankkaustauko? MUn susukissa ei ole kuin 280km sitten ollaan varatankilla.

Toden näköisesti mukana. Pitäis vähän tietää paluu aikaa? En voi jättää mun parasta kaveria ( 10v kultainen noutaja) liian pitkäksi aikaa odottamaan näillä helteilllä.

ei se ihan loppunut pyörä vaan hyyty vissiin 3 kertaa
smile_org.gif
mut ei tarttenut työntää eli ei loppunut
062802jumpie_prv.gif

Back