• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

TouRinki "Jailhouse" 13.10-13 klo 12:00

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Suzu-ukko
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
No perkele. Ei Turun porukoilla käy sitten tuuri kauden viime letkoilla. Yks päätyy Alibin kanteen, ja toisella mopo piehtaroi lehtikasassa. ...tu!

Kiitokset reissusta täältäkin (jokaiselle tasapuolisesti), vasta nyt aamusella. Olin kotona vasta 20 jälkeen ja aivan jäässä koko ukko. Hyvät oli mutkat ja siitä respektit GZ:lle ja Suzu-ukolle. Rapiat 600 km tuli päivälle.
Kiitos tästä kaudesta kivaa oli ja uutta odotellessa :bye:

Tonnijammu sanoi:
Kiitokset reissusta täältäkin (jokaiselle tasapuolisesti), vasta nyt aamusella. Olin kotona vasta 20 jälkeen ja aivan jäässä koko ukko. Hyvät oli mutkat ja siitä respektit GZ:lle ja Suzu-ukolle. Rapiat 600 km tuli päivälle.
Kiitos tästä kaudesta kivaa oli ja uutta odotellessa :bye:

Eihän se kausi vielä loppunut..:cruising:

^^ Renkaat on aivan loppu, enkä jaksa vaivaa vaihdella enää tänä syksynä. Keväällä heti kauden alkaessa uusilla renkailla karhealle asfaltille :D

JMH sanoi:
No perkele. Ei Turun porukoilla käy sitten tuuri kauden viime letkoilla. Yks päätyy Alibin kanteen, ja toisella mopo piehtaroi lehtikasassa. ...tu!

No toi nyt oli tollanen kauden pakollinen kaato. Pyörään saatiin sen verran naarmuja, että talvi menee rattoisasti. Henkisiä vaurioita sen verran että kannustaa vielä lisäämään harjoittelua ja harjoitteluun ja harjoitteluun.
On muuten koomisen näköinen kaato. Ihan kuin hyppäisin pyörän päältä pois.
Mikäli olen pysynyt laskuissa niin toi on kaatunut nyt 7 kertaa. Eli kaato kesässä pitää harrastuksen mielenkiintoisena:jpstyle:

marko.fzs sanoi:
No toi nyt oli tollanen kauden pakollinen kaato. Pyörään saatiin sen verran naarmuja, että talvi menee rattoisasti. Henkisiä vaurioita sen verran että kannustaa vielä lisäämään harjoittelua ja harjoitteluun ja harjoitteluun.
Mikäli olen pysynyt laskuissa niin toi on kaatunut nyt 7 kertaa. Eli kaato kesässä pitää harrastuksen mielenkiintoisena:jpstyle:

Joka kaadolla siitä tulee tyylikkäämmän näköinen. Btw. Lasketaanko se mun jarrusatuloiden tutkiminen kaadoksi? Mun kirjoissa se oli horisontaalinen pysäköinti katsastusta varten.

JMH sanoi:
Joka kaadolla siitä tulee tyylikkäämmän näköinen. Btw. Lasketaanko se mun jarrusatuloiden tutkiminen kaadoksi? Mun kirjoissa se oli horisontaalinen pysäköinti katsastusta varten.

Kaikki kaadot joissa kuljettaja istuu pyörän päällä kallistuksen alettua, lasketaan viralliseksi kaadoksi. Se lukee ihan kaato standardeissa.

marko.fzs sanoi:
Kaikki kaadot joissa kuljettaja istuu pyörän päällä kallistuksen alettua, lasketaan viralliseksi kaadoksi. Se lukee ihan kaato standardeissa.

No joo, mitä sitä hyvää putkea katkaisemaan.

marko.fzs sanoi:
Tuliko muuta tuossa kuin katteen maalausta? värikoodihan on varmaan tallessa viime talvelta.
Vikkelään se keula lähti alta pois :sad:

tate66 sanoi:
Tuliko muuta tuossa kuin katteen maalausta? värikoodihan on varmaan tallessa viime talvelta.
Vikkelään se keula lähti alta pois :sad:

Tankkiin lommo:shoot: ainut mikä oikeasti v.tuttaa oikein huolella.:rant:

Back