• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

TouRinki "Holy Grail" su 20.5. Klo 11.00

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Go-Za
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kiitokset mutkista. Mukavan jouheasti edettiin letkan säilyessä käytännössä koko ajan kasassa.

Itse kurvasin Lapinkylän jälkeen kotia kohti.

Suzu-ukko sanoi:
Vanhana kunnon sadistina kävin katsomassa letkan lähdön ja siintä sitten kurvasin Toyotalla töihin :blink:

Itserankaisu, paras rankaisu.
Mä kävin turkumiitin lähtöpaikalla työkotterolla. Että tuntui hyvältä.

Kiitos myös tarakka-harakalta. :D

Menee vielä ainakin tämä, jos ei ensi kesäkin, ennen kuin pysyn omalla pyörällä tuossa vauhdissa mukana. :respect:

mutkia...joo olihan niitä mutta paikoin rasittavan huonokuntoiset tiet :(
muuten kaikki jees,mitä ny meinasin peltilehmän ovesta mennä läpi,päätti laittaa vilkun päälle juuri kun olin rinnalla.

Niin muuten... Oltiin Graalin maljan etsinnässä -eli ruukun. Ei löytyny!
Mutta 3 Ruukkia löytyi!!!

Nuniin. Ihan kliffa pikku ajelu. Tänkjuuta taas vetäjälle. Ja tietysti kaikille mukana olleille. Hieno päivä. Käytiin emännän kanssa ajelemassa pikku iltalenkkikin sit, kun hää ei nyt pässy varsinaiselle mukaan. Pukama kiittää ja kumartaa.:thumbup: Kax päiväsellen en pääse mukaan.:sad3:

Back