Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Juu kyllä ne vois panostaa siihen julkisivuun.Kiitoksia meidän osuuskunnalta kaikille tasapuolisesti. Nastaa oli. Ruoka hyvää mut mesta vähän kuin Latvian laitamilla.....
Joo, siis no problem; ihan hyvä paikka ja toimi tosi hyvin puolimatkan krouvina....Juu kyllä ne vois panostaa siihen julkisivuun.Kiitoksia meidän osuuskunnalta kaikille tasapuolisesti. Nastaa oli. Ruoka hyvää mut mesta vähän kuin Latvian laitamilla.....
Sisälle kun pääsi niin kysehän oli ihan asiallisesta paikasta!
100% mukana jos vaan hengissä olen..Ens sunnuntaina sitten viimeinen TouRinki ennen 3:n viikon taukoa!
Mukaan tullaan vaikka kontaten!!100% mukana jos vaan hengissä olen..Ens sunnuntaina sitten viimeinen TouRinki ennen 3:n viikon taukoa!
Sull ne on silmät selässäkiLopussa oli vielä muutaman sadan metrin "letka" kun sattu tuo pap-pa perään kun masalan salelta takas tielle kurvasin![]()
Aijaaha, tästä tuli siis skaba kumman mopo häikäsee. No, mä oon jo hävinnyHei W-P, ei se ole kuin euron poletti pesuhallissa painepesurilla, ainakin tossa Muuralan Nesteellä... ei tarvi mitään ämpäreitä ja harjoja roudailla jos haluu pyörän pestä![]()
"Tämä on yksityinen video"
Pylly"Tämä on yksityinen video"
Jo