• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

TouRinki "Havuja Prkl!" su 1.7. klo 11.30

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Go-Za
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Iso kiitos kaikille hyvät oli mutkat :jpstyle: tais yksi orava tehä itsemurhankin...

Go-Za sanoi:
Kyllä maistui!!! Siis veturi ainakin nautii ihan täysillä säästä, mutkista, maisemista... Ja kaikista kivointa oli tietenkin se että siellä mun takana ajeli koko matkan nainen!

Mitäs kivaa sinä oli ku koko ajan jäin kyydistäki..:itkupilli:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Tattista vaan juu. Tulipa liityttyä letkaan suoraan terassilta ja ajeltua porukalla kotia Lpr pe-su reissulta.

Hep! Spektaakkelille.

Go-Za sanoi:
Kyllä maistui!!! Siis veturi ainakin nautii ihan täysillä säästä, mutkista, maisemista... Ja kaikista kivointa oli tietenkin se että siellä mun takana ajeli koko matkan nainen! Kiitos myös kaikille muille mukana pyörineille...
Reittihän oli tämmöinen!
Kuvia laitan tänne.

20 pyörää tais lähteä, 14 ajoi loppuun asti.
Kiitos perämiehen hommista Piikkiön vierailevalle tähdelle!!!

Ja muuten sille ens sunnuntain spektaakkeli-TouRinkille kutsu jo huomenna!

Kiitokset Go-Za:lle tosi jouheasta reitistä, oli kevennystä ja kiristämisen tarvetta. Oli uukkaria ja soraa, kaksi kolmesta, ei paha.
Ja mitä sinun takana ajamiseen tulee niin ilohan oli kokonaan minun puolella, koko matkan, komppaan.

Hyvät oli mutkat kiitos siitä veturille ja muille seurasta... :thumbup:

PS: oli veturinkin seura ihan OK :grin:

Kiitokset vielä veturille täältäkin, oli pari hiton hyvää pätkää joukossa (ja paljon kymppimiikkoja).

Mahtoiko kukaan muuten huomata, että letkan perässä ajoi Mallusjoelle mennessä palan matkaa maijakin? (Tai varmaan kaikki, kun niin siististi köröteltiin - kuten aina muutenkin.)

Kiitos loistavasta reitistä, täytyy tulla mukaan useemmin. :) Miekkahihat tais käydä kaks kertaa kattelemassa menoa? Niin ja sori alussa mukana olleelle siniselle Suzukille, ryhmityin muutamaan risteykseen kuin täys ääliö :sad:

Back