• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

TouRinki Goes Turku kevätkokous 2015

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Go-Za
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Go-Za

TET Linesman Finland
Lähtö lauantaina (moottoripyörällä) 14.3. klo 11.30 Bembölen kahvitupa/ Shell
ajetaan n. 200-250km Turkuun niin että ollaan http://www.panimoravintolakoulu.fi/ :ssa
viimeistään klo 17.00

Kokouksen ja muun rairai-touhun jälkeen majoitutaan omenahotelliin Humalistonkatu 7:ssa
(Olen varannut 1kpl 4:n hengen huoneen, eli maksaa 22,50 euroa per nenä (29.50 aamiaisen kanssa) jos huone tulee täyteen!)

Sunnuntaina 15.3. voitais aamupala syödä ja lähteä sen jälkeen ajelemaan takaisin kohti pk-seutua.

Säävaraus, jos alle +3 ja/tai sadetta niin ei lähdetä (päivitys viimeistään perjantaina 13.03. klo 13.03)

Mahdollisimman sitovat ilmottautumiset tähän ketjuun!
Ja ei kannata tähän ilmoittautua ellei ole ilmoittanut itseään myös kokoukseen:
http://www.moottoripyora.org/keskus...81960-Ilmoittautuminen-kev%E4tkokoukseen-2015

Viimeksi muokattu:
Tämähän kuulostaa ihan älyttömältä idealta. Joten sopii mulle loistavasti. Mä olen messissä:;):

marko.fzs sanoi:
Tämähän kuulostaa ihan älyttömältä idealta. Joten sopii mulle loistavasti. Mä olen messissä:;):
Ajatko sunnuntaina vielä takasinkin? Siis kahden päivän aikana 4x Turusta Helsinkiin tai takasin?

Tämä kuulostaa niiiiiin hullulta, että jos keli (omasta mielestäni) antaa myöten, niin tulen letkaan. Mulla on jo hotelli varattuna Hotel Hamburger Börssissä. :grin:

Ehdottoman ihanan pähkäkahelia, kannustan :thumbup:.. ( tissiposkena itse saavun Turkkuseen autolla) mutta hyvä Pojat!

Sään puolestahan näyttää siltä että tämä toteutuu!! Tosin aika viileätä keliä lupaa etten sitten tiedä miten ttuttu:n kylmänsietokyky tähän sanoo??? Samoin olen kuullut että marko.fzs:n KasaTurhiaMuttereita ei välttämättä ole ajokunnossa... Saas nähdä tuleeko historian lyhin TouRinki-letka jos vain minä ja Timpa lähdemme ajamaan kohti ToisPuolJokkee???

Go-Za sanoi:
Sään puolestahan näyttää siltä että tämä toteutuu!! Tosin aika viileätä keliä lupaa etten sitten tiedä miten ttuttu:n kylmänsietokyky tähän sanoo??? Samoin olen kuullut että marko.fzs:n KasaTurhiaMuttereita ei välttämättä ole ajokunnossa... Saas nähdä tuleeko historian lyhin TouRinki-letka jos vain minä ja Timpa lähdemme ajamaan kohti ToisPuolJokkee???
Viidakkorumpu kertoo että pitäis olla huomenna kunnossa ja voin minäkin tulla mukaan jonkun taukopaikan aikana.
Sen vertaa kermaperse etten viitti ihan aloituspaikalta lähteä mukaan.

Go-Za sanoi:

Olet kuullut väärin, koska minulle on luvattu pyörä takaisin perjantaina klo15.30. Sitä paitsi se on Kevyt Työntää Metsässä. Joten kannatta vaihtaa tietolähdettä.

Josta tulikin mieleeni mennäänkö hotelliin vaihtamaan ykköset päälle ennen vai jälkeen kokouksen. :blink:

tate66 sanoi:
Viidakkorumpu kertoo että pitäis olla huomenna kunnossa ja voin minäkin tulla mukaan jonkun taukopaikan aikana.
Sen vertaa kermaperse etten viitti ihan aloituspaikalta lähteä mukaan.

Ihme asenne. 7 aikaan on jo ihan valoisaa ja lämmintä. Mukaan vaan tyhjille mutkäpätkille, mulla on muuten pari hyvää oikoreittiä kiikarissa:thumbup:

Olen messissä. Tulen ainakin menomatkalle. Entiedä kuinka kauan turussa menee. Todennäkösesti ajan samanapäivänä takas hesaan :)

marko.fzs sanoi:
Ihme asenne. 7 aikaan on jo ihan valoisaa ja lämmintä. Mukaan vaan tyhjille mutkäpätkille, mulla on muuten pari hyvää oikoreittiä kiikarissa:thumbup:
Jos huomenissa kattellaan tarkemmin tuota hommaa, sinulla on turnauskestävyyttä kun reenasit koko talven :;):

tate66 sanoi:
Jos huomenissa kattellaan tarkemmin tuota hommaa, sinulla on turnauskestävyyttä kun reenasit koko talven :;):

No hyvä ettei sentään ihan vielä luovuteta:)

Anzsi sanoi:
Olen messissä. Tulen ainakin menomatkalle. Entiedä kuinka kauan turussa menee. Todennäkösesti ajan samanapäivänä takas hesaan :)
Eli en varaa hotelliyöpymistä???

Viimeksi muokattu:
marko.fzs sanoi:
mennäänkö hotelliin vaihtamaan ykköset päälle ennen vai jälkeen kokouksen. :blink:
Ootko säkin jossain hotellissa?? Vai meinasitko meiän kanssa tulla samaan??
Mutta siis juu, ajetaan hotellille, vaihdetaan sivarit päälle ja käpytellään sinne kokouspaikalle. Jotenkin näin!

Go-Za sanoi:
Ootko säkin jossain hotellissa?? Vai meinasitko meiän kanssa tulla samaan??
Mutta siis juu, ajetaan hotellille, vaihdetaan sivarit päälle ja käpytellään sinne kokouspaikalle. Jotenkin näin!

No teidän kanssa samassa tietty. Tai niin mä ainakin olin meinannut. Käsitin että 3 paikkaa oli tyrkyllä.:)
Ei mulla ole varaa mennä taksilla kotiin:D

Back