• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

TouRinki goes .ORG! Summermeeting 2013

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Go-Za
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Joo, aikataulussa ja varma-Hep!: W-P lupas tulla soittaan V4-aariaa @5:30 tohon partsin alapuolelle, joten keritään täältä idästä starttipaikalle ottaan kuppi mustaakuumaa - olettaen että Bembölen simpukka-asemakahvila on auki jo ~06:15???! Ja tankkausväli max 200km, please... (ei kait se tiikerinkään toimintasäde kummoisempi ole?) :;):

Voi noita paria raukkaa jotka on ilmoittaunu klo 22. jotain tai jopa 23. jotain tulevansa mukaan!! Jää nimittäin yöunet aikas lyhyeks!!! Mä juuri heräsin todetakseni että sää on loistava joten me lähdetään klo 6.30 eli GO!

Go-Za sanoi:
Voi noita paria raukkaa jotka on ilmoittaunu klo 22. jotain tai jopa 23. jotain tulevansa mukaan!! Jää nimittäin yöunet aikas lyhyeks!!! Mä juuri heräsin todetakseni että sää on loistava joten me lähdetään klo 6.30 eli GO!

Sä nyt ootkin vähän tollanen "nuorena nukkunut" :grin:

Tosin... vanhana ei sitten tartte niin paljoa kun on
"pankittanut" kunnolla nuorena..... siis unta :grin:

Onneks en ajatellu ees lähteväni. Kyllä tohon aikaan vielä nukutaan niin että räkä roiskuu.

Kiitos hyvistä mutkista mennen tullen. Aamun mutkat olivat todella maukkaat - liekö maukkaat yöunet antaneet hyvän pohjan. :)

Ajot radalla ja kadulla oli oikein maittavat. Kiitoksia kaikille osapuolille. :jippikaijee:

Lämpöä olis voinu olla muutama aste vähemmän. Olis saattanu jaksaa paremmin.

Kiitti GoZa & Siki, aamun meno oli kurvikas... :jippikaijee:
Paluumatka tultiin suoraa tietä - kyllä se on niin puuduttavaa, niin puuduttavaa: moka mikä moka.
Seuraavaan kertaan :bye:

Go-Za sanoi:
Kuulemma oli, ei ihan lauma mutta tais olla emä ja vasa... mä en kyllä nähny!

Niitä oli 10-15 ja meinasin pamauttaa päin, siihen pusikkoon jäi sitten muutama hollille.

Osallistuin paluumatkalle.
kiitos reipasvauhtisista ja mukavista mutkista kaikille, erityisesti Go-Zalle ja Sikivikille.

Kiitos myös rouvalle hänen paistettua kananmunat ja pekonit aamiaisella sekä erityisesti niistä kahdesta kylmästä Koffista, jotka odottivat jääkaapissa saavuttuani kotiin...:rakastunut:
Nyt :bisseä:.

Kiitoksia täältäkin kaikille. Menoletkassa olin mukana, paluureitin hoidin itse koska suunta oli eri. Kokonais kilsat eiliselle tourinkimaiset 793km.

Kiitti mukana olleille. Ihan mukava päivä kaiken kaikkiaan. Ei ollu aluks tarkotus mennä radalla, mut oli pakko yx setti käydä heittämässä. Ei noilla tix-texteillä oikein uskalla radalla enään oikein ajaa, ku on tottunu kunnon nahkoihin radalla.

Back