• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

TouRinki goes .ORG! Summermeeting 2013

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Go-Za
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Go-Za

TET Linesman Finland
"Niille joille mutkat maistuu aikaisin aamulla!"
Lähtö lauantaina 3.8. klo 06.30 (Toistan: 06.30)
Paikka: Bembölen Shell
matka kohti Alastaroa suht' normaalia TouRinki -vauhtia.
Matka vähän yli 200km. Lue ohjeet!
(Jos sataa niin ajetaan suopon kanssa samaa matkaa)

Paluunkin voin vetää mutkia, lähtö 16.30 (säävaraus)

Viimeksi muokattu:
Täytyy miettiä mutta pahoin pelkään että koko tapahtuma jää väliin... :dunno:

Joo. Siis varauksella että joku veturoi (ja pukamoi) mut ylös punkasta tuohon einiinherrasmiesten aikaan... :jpstyle:

Mahdollisesti mukana jos pelit on kasassa ja ukko ajokunnossa. Kerrankin näyttäs olevan vapaata kalenterissa.

Ei taida päästä pukkaa keikkaa...Olen silloin Rautakouran sm-kisossa järvenpäässä järjestyksenvalvojana...:jpstyle:

Monelta olis arvioitu saapuminen alastaroon? Olis mukava ehtiä ensimmäiseen ajajakoulutukseen jos pääsis suht aamusta radalle kun ei ole niin kuuma kuin ehkä sitten päivällä.

Ennen klo 9.30 eli kerkiää ilmoittautumaan ja ensimmäiseen ajajakokoukseen...

Viimeksi muokattu:
zonwe sanoi:
Monelta olis arvioitu saapuminen alastaroon? Olis mukava ehtiä ensimmäiseen ajajakoulutukseen jos pääsis suht aamusta radalle kun ei ole niin kuuma kuin ehkä sitten päivällä.

Päivällä ei tartte rengas lämppäreitä :)

Pahasti haraa vastaan sekin kun mä kuulemma olen lauantaina Tammisaaressa Hallituksen yksimielisellä päätöksellä
:;):

Back