Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Näin ajattelin vähän kyselläkin esim. marraskuun kokouksessa.Moista retkeähän voisi ry tukea...
Mietin kanssa että tää olisi ihan Huhtikuun juttua. Intoa piisaisi ja kevät siellä on kuitenkin paljon pidemmällä siinä kohtaa.Pitäs pystyä valkkaamaan useempi vaihtoehto kuukausista
absum puhuu vähän mutta asiaa. Totuus kuitenkin se, että mitä pidemmäksi reissun vääntää sitä pienemmälle porukalle se sopii. Mutta tokihan vielä homma on aivan alkutekijöissään ja suunnitelmia vasta ruvetaan tästä sitten kehittelemään.kiireinen aikataulu taas vie maun uusilla alueilla reissaamisesta. Minkämoisia päivävetoja olet tähän suunnitellut?
Eikä TouRinkin juttu!!!Sekin on OK, ei vaan ole mun juttu![]()
Nonni, sitten vaan ignoraatte mun höpinät. En ollut kohderyhmää. Odotellaan PK-Baltian keikaustaEikä TouRinkin juttu!!!Sekin on OK, ei vaan ole mun juttu![]()
Nonni, sitten vaan ignoraatte mun höpinät. En ollut kohderyhmää. Odotellaan PK-Baltian keikaustaEikä TouRinkin juttu!!!