• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

TouRinki "Because I'm Happy" sunnuntaina 17.5. klo 11.00

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Go-Za
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
JMH sanoi:
Hyvässä kunnossa?

Mitä lääkkeitä sä vedät? Eteläänpäin ajettaessa sen routavauriokyltin jälkeen saa tosissaan nostaa kaasua. Sitä ennen saa kyllä laulattaa täysillä. Routapatit ei vaihda paikkaa, mutta sitä hienoa hiekkaa on vaihtelevasti eri mutkissa.
Lähinnä kai tarkoitan sitä että olen ajanut siellä kun tie on ollut paljon huonommassakin kunnossa. Onhan tietysti tolla pyörälläkin vaikutusta vähän kun ei tommonen "adventure-lehmä" ole moksiskaan noista routapateista ja hiekasta!
Ja tähän perään reitille osuneet motocaching -kätköt:
Jokipellontie - Otalammentie
Haavistontien pohjoisosa
Leppäkorventie
Sammatti (Vastaus kysymykseen YV:llä!)
Nummijärventietä Suomusjärvelle (Valitettavasti minulla ei ole kysymyksen vastausta)
Arkki
Kurkelantie
Tie 1840
Trollshovda (Vastaus kysymykseen YV:llä)
Kuninkaantie 111
Torpmalmsvägen
Kahden pihan poikki kuuttakymppiä
Degerbyvägen
Överbyntie - Itäinen Kuninkaantie
Österbyntie
Huh... olihan noita!

Viimeksi muokattu:
Go-Za sanoi:
Lähinnä kai tarkoitan sitä että olen ajanut siellä kun tie on ollut paljon huonommassa kunnossa. Onhan tietysti tolla pyörälläkin vaikutusta vähän kun ei tommonen "adventure-lehmä" ole moksiskaan noista routapateista ja hiekasta!

Laita vähän vauhtia ni on :D (vitsi vitsi)....

Ihan anekdoottina, niin mulla oli aikoinaan Tuonon takasatulan alla levyjarrulukko säilössä. Kohtuu reippaasti pohjoiseenpäin Nummijärventietä laskiessani siinä alkupäässä osuin johonkin monttuun. Lukko meinas tulla alakautta pihalle. Kohtuu reipas pala undertrayta lohkesi pois.

busabusa sanoi:
Sora pätkä oli aika hyvä ja jees.
Joo sitä soraa olikin sitten 14km!!! Viime kesän jälkeen ovat repineet huonokuntoisen asfaltin pois ja nyt on sitten hiekkatie tilalla... Mutta tuskin haittasi ketään, oli sen verran hyväkuntoinen soratie!

Go-Za sanoi:
Joo sitä soraa olikin sitten 14km!!! Viime kesän jälkeen ovat repineet huonokuntoisen asfaltin pois ja nyt on sitten hiekkatie tilalla... Mutta tuskin haittasi ketään, oli sen verran hyväkuntoinen soratie!

Voi juku. Mä en oo jaksanut mennä tota reittiä, kun on ollut se huono asfaltti ennen. Mut jos se on muutettu soraks niin tietää mihin seuraavaks suuntaa:orgmp:

Kiitokset täältäkin veturille ja kanssa suhaajille. Nastaa oli ja olis voinu vielä jatkaakin. Tänään tuli vajaa 500km lasiin suzzulla, kun piti vielä itekseen jatkaa kun "ohjattu-ohjelma" loppui, ei tunnu saavan tarpeekseen :bisseä:

JMH sanoi:
Trollshövdan jälkeen ois voinut vetää tien 1081 ees taas. Markon kanssa vedettiin se eilen, mut jostain syystä jätettiin tuo Trollshövda väliin (ajoin vaan ohi). Ois sekin hyvä paukuttaa ees taas, aluks hieman tunnustellen. Pitää ottaa kesän agendalle.

"Let`s Be Carefull Out There"

Trollshovda on 30v:n kokemuksella juuri niitä pätkiä
jossa mopolla mennään "laaki ja vainaa"
pohjalta kun homma alkaa ns. maistumaan.

Kapea, korkeuseroja ja huonot näkemät.

Kun vauhti alkaa nousta sen verran, että mennään kunnolla kallellaan,
alkaa kuuppa olla väkisin jo "naapurin puolella" vaikka mennään
melkein oman puolen ojassa.

Kotilolla tuo on aivan huippupätkä ja erityisesti pimeässä.
Siellä ei kukaan sauvakävele, ja valot kavaltaa vastaantulijat.

Back