• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

TouRinki Baltia 26.-29.7.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Go-Za
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Joo eipä oo tullu huomattua tämmöstä kun tossa oli tollanen valmistujaisviikonloppu ja muuta säätöä. Meiliä ei oo kumpikaan nähny. Nyt on kuitenkin myös MC Tusby maksettu, me ei oikeen noista uintihommista.

Meillä on nyt sitten liput lautoille (35 pyörää, 40 matkustajaa):
26.7. Rohuküla - Heltermaa klo 14.00
27.7. Söru - Triigi klo 08.15
27.7. Kuivastu - Virtsu klo 13.30

Ja tänään aamulla lähtijöistä 28 oli maksanut nämä matkat. Ihan hienosti meni tää projekti.
Ja kiitos miljoona-tsiljoonasti R1ivattu kun jelppasit lippujen hankinnassa:respect:

Tolle Söru - Triigi välille ei sitten enää montaa ajoneuvoa mahdu... Meidän porukan jälkeen tilanne on:
Triigi.jpg

Muutamilta puuttuu vielä maksuja! (Joko laivamatka Hki - Tallinna - Hki tai lauttamatkat saarten välille)
Jos maksu ei ole mun tilillä pe 22.6. mennessä laitan ko. henkilön paikan automaattisesti jakoon!
Siten varmistan että vielä joku halukas pääsee mukaan. Sähköpostia laitettu niille noita tämä asia koskee.

En nyt haluaisi viilata pilkkua, mutta minun avecin kohdalta puuttuu maksun suoritus merkintä (e) , eli kaikki maksut on hänenkin osaltaan maksettu.:bye:

Tonnijammu sanoi:
En nyt haluaisi viilata pilkkua, mutta minun avecin kohdalta puuttuu maksun suoritus merkintä (e) , eli kaikki maksut on hänenkin osaltaan maksettu.:bye:

Se (e) merkintä tarkoittaakin että ennakkomaksu maksettu ja siltä osalta ko. merkintä puuttuu kaikilta jotka ovat päässeet jälki-ilmottautuneina mukaan (ja kaikki jäli-ilmottautuneet ovat maksaneet kaikki maksut!!!). Nyt seurataan jo minkä tahansa maksun puuttumista!
Edit: Ko merkintä poistettu turhana!

Viimeksi muokattu:
Tässä kohtaa täytyy sanoa että valitettavasti 1 paikka vapaana, ensimmäinen "hep" pääsee mukaan!

Eli paikka meni...

Enää 6:lta puuttuu maksu, eli aika hienosti on porukka suorittanut rahansiirrot ajoissa! Tällä viikolla kun ja jos loputkin kilahtaa tilille niin ei tartte enää säätää noiden paikkojen kanssa!

Viimeksi muokattu:
4:ltä puuttuu maksu, nyt alkaa olla kiire!
Perjantaina oltava mun tilillä muuten menee paikka jakoon!

1 paikka vapaana! Ei tarvitse olla org-jäsen!
Ensimmäinen Hep! Pääsee mukaan mutta maksun on oltava pikaisesti meikäläisellä!
(18,50 + 77,50 + 15,36)

2 ilmoittautuneelta puuttuu maksu, joten heidän paikkansa on vapaana!
Ensimmäiset HEP-huudot pääsee mukaan! Mutta maksun on lähdettävä Heti!
(18.50 + 77.50 ei jäsen tai 61.43 jäsen + 15.36)

Back