riittaliisa
Bussikuski
Pukataan Wingin imuun mukaan. Rahakin laitettu tulemaan. Ja siis yks pyörä + kuski.
Viimeksi muokattu:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
.Karza sanoi:Olen itse järjestänyt toisen kerhon puitteissa kerhon jäsenille reissun Alpeille nyt 9.ttä kesää peräkkäin, ihan ilmaisena työnä, harrastuksena, ja osanottajia on pilvin pimein (tänä vuonna 40 henkeä)ilman tukiakin....2 viikkoa ajetaan Alppiteitä, mä varaan majoitukset ja suunnittelen reitit...jokainen hoitaa itsensä omilla kuluilla paikan päälle ja sieltä pois. Ja maksaa Alpeilla omat kulunsa, mä olen tinkinyt majoitushinnat ruokailuineen kohdalleen valmiiksi....pointti oli se että mä katson senkin pienen rahan per nuppi menevän täysin hukkaan jos hyvällä liksalla olevat tyypit lähtee reissuun ja silti ry maksaa niidenkin puolesta sen osan....onhankai varaa maksaa itsekin koko paska ja säästää ryn rahat parempaan tarkoitukseen, koulutukseen, tilavuokriin kokouksia varten...ym....
Ja jos lähtö jää kiinni jostain 15 euron tuesta, ei kannattane lähtee himasta mihkään.![]()

Tuolla suljetulla osastolla on ketju "Kevätkokouksen 2012 asialistalle haluttavat asiat". Sinne vaan listalle ja kuun viimenen päivä paikalle asiaa ajamaan.Karza sanoi:Olen itse järjestänyt toisen kerhon puitteissa kerhon jäsenille reissun Alpeille nyt 9.ttä kesää peräkkäin, ihan ilmaisena työnä, harrastuksena, ja osanottajia on pilvin pimein (tänä vuonna 40 henkeä)ilman tukiakin....2 viikkoa ajetaan Alppiteitä, mä varaan majoitukset ja suunnittelen reitit...jokainen hoitaa itsensä omilla kuluilla paikan päälle ja sieltä pois. Ja maksaa Alpeilla omat kulunsa, mä olen tinkinyt majoitushinnat ruokailuineen kohdalleen valmiiksi....pointti oli se että mä katson senkin pienen rahan per nuppi menevän täysin hukkaan jos hyvällä liksalla olevat tyypit lähtee reissuun ja silti ry maksaa niidenkin puolesta sen osan....onhankai varaa maksaa itsekin koko paska ja säästää ryn rahat parempaan tarkoitukseen, koulutukseen, tilavuokriin kokouksia varten...ym....
Ja jos lähtö jää kiinni jostain 15 euron tuesta, ei kannattane lähtee himasta mihkään.![]()
Shadow77 sanoi:Karza ei millään pahalla, mutta sun viestit voisi siirtää toiseen osioon... Tämä porukka lähtee jokatapauksessa toivottavasti pirun mukavalle reissulle. Ja järjestäjälle iso kiitos etukäteen.