• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

TouRinki "Air" su 10.6. klo 12.00

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Go-Za
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Hep, mut olen nirppanokka eli kuinka huonokuntoisia ja kuinka paljon, kun näin "vanhen miten" on tullut mukavuus haluiseksi :grin:

Muuten TouRinki :rakastunut:

PS: juu tiedän että kunnon TouRinki tarvitsee soraa, pari u-käännöstä ja mahdollisesti sadetta :WAZAAP:

tube68 sanoi:
Hep, mut olen nirppanokka eli kuinka huonokuntoisia ja kuinka paljon

Vaikea vastata sillee niinku absoluuttisesti, mutta ainakin hiekkaa asfaltin päällä luvassa, sekä eräs legendaarinen lentopätkä... Hiekkaa ehkä 10-15km matkalla.

Jääpi sittenkin väliin; vaihdoin tänään mopoon haarukkaöljyt ja huomasin samassa yhteydessä ohjauslaakerin olevan löysällä. Työkalujen puutteen vuoksi homma jäi puolitiehen, joten olen huomenna klo 12 Lahnuksen Shellin sijaan kolistelemassa Motonetin ovea.

Hmm..taidampa huutaa HEP, vaikka paikat onkin kankeana eilisen 11 h ja 870 km:n prätkällä ajetun reissun jälkeen:)

Lähen ajelee täältä Lahnukselle klo 9 jälkeen....

Äläkä sitten prkl peru hommaa, kun olen tulossa. Kelit näyttää tällä hetkellä aika hyviltä.

No ei peruta vaikka siltä näyttääkin ettei kuivana päästä reittiä läpi...

Missäpäin on tarkoitus taukoilla? Ja onko arviota ajasta? Voisin katsoa, jos liittyisin siellä letkaan.

Kiitokset taas kerran Gozalle upeasta keikasta, perinteistä ei jäänyt mitään uupumaan. Upeat reitit, etupään kevennystä, pakollinen u-käännös ja vauhdikas sorapätkä. Sään haltijatar myös sujuvatsi hallinnassa.

Joo hieno setti oli! Varsinkin toi sää yllätti oikein positiivisesti, muutamista isoistakin pisaroista huolimatta kukaa ei kastunut! Nummijärventie (Suomusjärvi - Karjalohja) oli täysin ajettavassa kunnossa eli hiekkaa varsin vähän, syheröt sitäkin maukkaampia!
Kuvia laitan kun saan kiinteän netin toimimaan.
Kiitos kaikille 10:lle jotka lähtivät matkaan ja lisäkiitos niille 8:lle jotka ajoivat loppuun asti!

Back