Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Millasen systeemin rakentelit?Ha nyt on puvussa sähkölämmitys ja koko projektiin kului kaikkiaan 18 euroa![]()
Nyt ei haittaa vaikka olis vähän pakkastakin.
![]()
Mitä kaikkea sitä tuleekaan tehtyä kun on sairaslomalla![]()
All Right!Eiköhän se perämiehen paikka ole Anulle jos ja kun se tulee. Mutta siihen eteen sitte...Jos sopii niin voisin jäädä perämieheksi ??
no tottakai mä tuun pyörällä, eihän siellä ole edes lunta yhtään nähään vaaralassa klo12
No joo kyllä kai täältä Masalastakin 1-2 mopoo sitte tulee sinne Vaaralaan...no tottakai mä tuun pyörällä, eihän siellä ole edes lunta yhtään nähään vaaralassa klo12
HEH!! Mä muistin just että mullahan on yhdet Aidot Gore-Tex lasketteluhousut, mä vedän ne noiden ajohousujen päälle.Kait se sitten on vetästävä sadetakki niskaan ....![]()
No sittenhän meitä on 2 koomikkoa paikallaHEH!! Mä muistin just että mullahan on yhdet Aidot Gore-Tex lasketteluhousut, mä vedän ne noiden ajohousujen päälle.Kait se sitten on vetästävä sadetakki niskaan ....![]()
Ei saa sitte nauraa (2 minuuttia kauempaa...) kun täältä tulee tämmönen Michelin Ukko!