• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

TouRinki 8/10 goes to "Paratiisi"

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Go-Za
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Go-Za

TET Linesman Finland
Jonkunnäköinen epävirallinen finaali TouRinki kaudelle, joka ajetaan joka tapauksessa, olkoon keli mikä tahansa!!! (Vain kulkuneuvo ja reitti vaihtuu jokaisen oman mielen mukaan...). Saa tulla kaikki jotka TouRinki -letkoihin on osallistunut, ja kaikki muut jotka tätä foorumia lukevat ja ovat uteliaita!

Sääpäivitys: Sataa melkein koko ajan, sitku ei sada ni kaikki on et
062802jumpie_prv.gif

Lähtö su 24.10: Vaaralan ABC klo 12.00
Ajetaan n. 110km

Treffit Paratiisissa klo 14.00!!

Paikka johon porukka änkeytyy, eli se Paratiisi -Omat Makkarat mukaan!!!

Olikohan tää nyt tarpeeksi epäselvästi kirjotettu niin että Paratiissa on sitten kaikki eri aikaan...? Kysykää niin eiköhän se siitä vielä epäselvemmäksi muutu!
Letka-ajossa voidaan pysähtyä Otalammen Ääs-marketille ostamaan makkaraa juuri ennen Paratiisia.

Paratiisin parkkipaikalla tilaa ainakin 30:lle autolle, paikan päällä tilaa myös koirille temmeltää, kuiva WC, uimaranta... jne jne.

Messis jos pk-seudulla
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif

(EDIT niin siis tonne Paratiisiin en kyllä yksin löydä et haahuilen ja huhuilen sitte ties missä)

No jos keli on sitä mitä foreca nyt sanoo niin siinä tapauksessa joutuu passaamaan TouRingin. Lähden ittekseni sitte ajeleen hieman pitempää rinkiä  
062802moto_prv.gif

Sen verran epäselvä kutsu, että vois vastata, sikäli mikäli jos vaikka ehkä ellei...... mut joo katsotaan sanoi lääkäri.

Sisälukutaito on lomalla liuotettu hyvin pois.... Ehkä otin ehkä en mutta viikonpäivää en löytänyt.

Onhan nyt kyseessä tulevan viikonlopun sunnuntai?

BF

Ei v***u, mä oon taas kännissä; siis sunnuntaina. Lauantaina juhlat. Ei onnistu edes kotilolla.
nixweiss.gif
Joo, hakeudun hoitoon.....
crazy.gif

Hirvee lunssa on päällä, mutta kyllä mä tulen paikalle. Kyllä sitä nyt pitää makkaralle lähteä.

Ja kele mä oon Tallinnassa harjoittelemassa .ORG risteilyä varten. Ajelkaa varovasti.
nixweiss.gif

Kotona menossa keskustelu että josko lähtis koko porukka kotilolla makkaranpaistoon. Isillä on rankka kokous ed. iltana ja voi olla pää pipi, kattoo ny.

Back