• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

TouRinki 7/10 "Etelänmatka"

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Go-Za
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Ei muuta kun punavalkoisiin sponsoriväreihin värjätty kypärä päähän ja...... HANAA  
033102beer_1_prv.gif
.
Hmm kukas sponssais mua, musta potta kun on eikä viitsis millään vaihtaa. Mut joo märät pinnat ja viilee asfaltti ei pidon kannalta paras mahdollinen yhdistelmä

Ärsyttävää taas vaihteeks kun Foreca lupailee sadetta tonne "etelään" ja ilmatieteenlaitos ei...
onhan toi hankalaa kieltämättä, kahdesta jos valitsee on vaan 50% mahdollisuus osua oikeeseen
MauriOC, tuo oli katala temppu vetää esiin "pelkurikortti".
biggrin.gif

Olin jo mennä tuohon vanhanaikaiseen, mutta ainakin täällä Hertsikanrannassa tiet on tosi liukkaan oloiset ja jäälaikkuja havaittavissa (+2 c). Taitaa mun järjenhiven viedä voiton, ettei vielä matkalla joku heitä mulle "mene vankilaan, mene suoraan vankilaan.."- kortin.
Eli hauskaa ajoa ja suuri kiitos Gozalle ja kaikille muille Tourinkeista
bowdown.gif
. On ollut tosi mukavaa ja varmasti mukana keväällä.
033102beer_1_prv.gif
sport05.gif

Ärsyttävää taas vaihteeks kun Foreca lupailee sadetta tonne "etelään" ja ilmatieteenlaitos ei...
onhan toi hankalaa kieltämättä, kahdesta jos valitsee on vaan 50% mahdollisuus osua oikeeseen
MauriOC, tuo oli katala temppu vetää esiin "pelkurikortti".
biggrin.gif

Olin jo mennä tuohon vanhanaikaiseen, mutta ainakin täällä Hertsikanrannassa tiet on tosi liukkaan oloiset ja jäälaikkuja havaittavissa (+2 c). Taitaa mun järjenhiven viedä voiton, ettei vielä matkalla joku heitä mulle "mene vankilaan, mene suoraan vankilaan.."- kortin.
Eli hauskaa ajoa ja suuri kiitos Gozalle ja kaikille muille Tourinkeista  
bowdown.gif
. On ollut tosi mukavaa ja varmasti mukana keväällä.
033102beer_1_prv.gif
sport05.gif
Sä oot W-P ollu jo pitkään korkeenpaikan leirillä treenaamassa Pouring Seasonia varten  
biggrin.gif
.

Siitähän sä sitte tiedät, että jäät kuuluu tällä kaudella ihan muualle kun asvaltille  
biggrin.gif
.

"Pelkurikorttihan" taas vedetään esiin siinä kohtaa kun kaveri alkaa miettimään...... tuleeko yöleffana "Jurassic Park"  
crazy.gif

Mä en tosin tohon lajiin oo koskaan ihan rajattomasti innostunu... vaikka muutama kierros silloin tällöin tekee hyvää.

Ehkä se johtuu tosta.... kuten kuvastakin käy ilmi...
biggrin.gif
, että
sitä ajetaan kakspyttysellä.... vastaiskumoottorilla...  
033102beer_1_prv.gif

....
lookaround_orig.gif
.

[]
Sä oot W-P ollu jo pitkään korkeenpaikan leirillä treenaamassa Pouring Seasonia varten  
biggrin.gif
.

Siitähän sä sitte tiedät, että jäät kuuluu tällä kaudella ihan muualle kun asvaltille  
biggrin.gif
.
Joo, pakko treenata, kun on talvella kolme oikeesti korkeaa leiriä. Sielläkin mennään lujaa. On vaan vähän eri vehkeet; niissä riittää varmasti pito umpijäässäkin jos vaan potkua rittää. Ja sitähän saa Jeegeristä.....
crazy.gif

[]
biggrin.gif
.

biggrin.gif
.
Joo, pakko treenata, kun on talvella kolme oikeesti korkeaa leiriä. Sielläkin mennään lujaa. On vaan vähän eri vehkeet; niissä riittää varmasti pito umpijäässäkin jos vaan potkua rittää. Ja sitähän saa Jeegeristä.....
crazy.gif
062802jumpie_prv.gif
Hyvin "sait kiinni"
biggrin.gif
.

Äijä on sittenkin hereillä
thumbs-up.gif
.

Kuten Glenn Freykin totesi.... From Now On....
IT`S ALL DOWNHILL !

Vai onkohan ne jo ensi viikonloppuna ainoat renkaat.....
Ei välttämättä!! Sen verran hyvä maku taas jäi kun aurinko rupes paistamaan, elämä hymyili ja mutkat oli yhtä suurta juhlaa.
Ja tuli nähtyä myös Spyderin "kyntö-ominaisuudet"
biggrin.gif

17102010034.jpg

Siuntion Teboil
17102010035.jpg

Degerbyn kyläkauppa, Kisu Järnströmin kanssa tuli heitettyä läppää...
17102010036.jpg

Mankin neste

125 kilsaa vedettiin... Reitti: Klik

Tampesterista vähän pitkä matka lähtö- ja lopetuspaikalle
wink.gif
, joten näillä keleillä jätin väliin. Kävin kuitenkin nauttimassa hienosta auringonpaisteisesta
biggrin.gif
ajokelistä 136 km:n verran kaverin kanssa täällä paikallisesti. Katotaan sit taas ens vuonna
sport05.gif
.

sport05.gif
Kotiudun vasta noin klo 19. Ei sitten riittänyt tuo 125km alkuunkaan. Tuli sitten yhteensä heitettyä noin 300km.
062802moto_prv.gif
Kiitos matkaseurasta.
bowdown.gif

Back