mänä
apumies
TouRinki:sta tulikin FishRinki mulle, Eli Korppoon kalat kutsuu viikonlopuksi jaanomus vetämässä...
Toisen kerran sitten, sanottiin pankissa...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
TouRinki:sta tulikin FishRinki mulle, Eli Korppoon kalat kutsuu viikonlopuksi jaanomus vetämässä...
Samma här (huomatkaa mahtava kaksikielisyys)Laitetaas taas omakin tourinkiin osallistuminen jännäksi. Huomenna irtoo paikoiltaan jakoketjun kiristimet ja tarkastukseen menevät.... Luottamus luja siihen että mopedi taas kasassa sunnuntaille![]()
Moon kyllä joka pvä ajellut ainakii työajot, mutta toi sunnuntai on "päänsäryn" vaara-aikaa..Meillä alkaa olee enemmän ilmoituksia siitä ettei kukaan pääse mukaan kuin siitä että tulee mukaan...![]()
![]()
![]()
Liekö tuolla päivämäärällä vaikutustaMeillä alkaa olee enemmän ilmoituksia siitä ettei kukaan pääse mukaan kuin siitä että tulee mukaan...![]()
![]()
![]()
So what... Eiköhän tossa tusinan verran kuitenkin.Meillä alkaa olee enemmän ilmoituksia siitä ettei kukaan pääse mukaan kuin siitä että tulee mukaan...![]()
![]()
![]()
Meni sitten sitä linkkiä myöten päivä pilalle.....Mä en jammaile muuta kuin...
TÄTÄ
Olikos se viime syksynä steissillä oli October- festit. Käväsimme kurkkaamassa telttaan ja siellähän se Pave yammaili. Mutta lähes yksin. Paikalla noin 20 hölöä tuhannen ihmisen teltassa. Säälistä menin yammaamaan yhden biisin lavan eteen. Sen verran tuli nostalginen olo, kun oltiin joskus 70- luvulla Hertsikan kartanonpuistossa kattomassa Paven keikkaa.
Ai-jaa,että täällä saa myös kehua itseään(tässä osiossa),hmm,hmm,täytyy mennä katsomaan meidän sääntöjä?ööh kohta viidenkympin kriisi lähemänä kuin neljänkymmenen, mut joo jos ollaan tultu mökiltä, niin messiin tuun.![]()
![]()
onneksi mieli edelleen kuin kaksvitosella![]()
AAAAAAAAAAPPUUUUUUUUUUWWWWWWA !
Ainakin yks 17 kilsan pätkä on aika huonossa kunnossa.Onko tiedossa suuria routavaurioita eli röykkyisiä teitä?