• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

TouRinki 3/10

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Go-Za
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Suaattaapi olla hyvinkin että tulen, säävarauksella. Jos ei sada tuntia ennen lähtöä- lähdön aikaan kotoa, niin ilmaannun Hyvinkään meeting-pisteeseen....
062802moto_prv.gif

Mitäs vauhtia goza meinas pitää jos ottasin tarakkaharakan mukaan? Tosin vielä vähä aprepoo koko reissu kun ei kaasarin osat tullutkaan vielä.
Samanlaista kuin aikaisemminkin, mutta yritetään tarkkailla tien kosteutta ja irtolehtiä. Mullakin alla ihkauusi takanakki jonka kanssa pitää olla vielä aika varovainen.
Kyllä TouRinki vauhti mun mielestä sopii Harakalle mainiosti.
Juu. Sopii "harakoillekin". Mäkin pyysin vaimoa mukaan, ja oli jopa innolla lähdössä, mutta kun kuuli et noin 350km, njet, ei kuulemma jaksa, ja sit toisaalta kundilla on matsi klo 15:00 jossain jossa pitää olla jo klo 14:00, ja mä sanoin, et jos leikkin ryhdytään, niin leikissä pysytään. Kesken ei jätetä. Päätti onneks
033102bebe_1_prv.gif
olla lähtemättä.

Minulta taitaa tää jäädä väliin oli sää sitten millainen tahansa...  
sad_orig.gif
Mutta katsellaan...  
smile_org.gif
Mukavia mutkia!
062802moto_prv.gif

062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif

Vaimo terve
buttrock.gif

Lapsi mummulassa hoidossa
buttrock.gif

Reitti naputeltu zumoon
buttrock.gif

Ketjurasvari säädetty minimiin
buttrock.gif

Pyörän kunto tarkistettu
buttrock.gif

Luvattu sopivaa ilmaa sunnuntaille
buttrock.gif

Eli meikä on mukana.
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif

Mä lähden täältä Paimiosta jo klo 730 joten jos homma perutaan, niin tulkaa ny joku sinne huoltsikalle mun kanssa kaffelle.
bowdown.gif

Minulta taitaa tää jäädä väliin oli sää sitten millainen tahansa...  
sad_orig.gif
Mutta katsellaan...  
smile_org.gif
Mukavia mutkia!
062802moto_prv.gif
... jaa niinkuin se vannoi tulevansa vielä viikko sitten...
Sattui päällekkäisbuukkaus kun kummipoika tupsahti yökylään.. Kummilapset kun on ainoat elolliset olennot jotka menevät pärräilyn edelle...
inlove.gif

Jos sitä tulis aloituskahville kummipojan kanssa...?  
smile_org.gif

Kelit on tulossa mitä mainioimmat, jos ei muuhun niin pyörän huuhteluun.
biggrin.gif
Tulen mukaan  
062802moto_prv.gif
ainakin joksikin matkaa alkaen Järvenperästä

062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif

Vaimo terve  
buttrock.gif

Lapsi mummulassa hoidossa
buttrock.gif

Reitti naputeltu zumoon  
buttrock.gif

Ketjurasvari säädetty minimiin  
buttrock.gif

Pyörän kunto tarkistettu
buttrock.gif

Luvattu sopivaa ilmaa sunnuntaille
buttrock.gif

Eli meikä on mukana.
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif

Mä lähden täältä Paimiosta jo klo 730 joten jos homma perutaan, niin tulkaa ny joku sinne huoltsikalle mun kanssa kaffelle.
bowdown.gif
Olen aloituspaikkalla. Satoi tai paistoi, eli tervetuloa. Vedetään sitten kimpassa joku oma lenkki jos muut ei tuu.
062802moto_prv.gif

Voi rähmä mä sanon, täs kävi vähän niinko mä aattelin ja nakki napsahti sitte huomiselle
bawling.gif
Mä en siis pääse
bawling.gif
bawling.gif
bawling.gif
Prse. Mutta ajelkaa varoen, ja jos keli on kohillaan ni toi meijän kauniimpi puolisko tullee lähtökaffeille ulkomaan eläjii moikkaan
inlove.gif

ps. Marko onhan passi pakattu, ja valuutta vaihdettu
tounge.gif

Mäkin lupaan tulla ST1 lähtöpaikalle ja ajan ainakin tonne Lahnukseen aikataulun mukaan.
Hyvinkäälle menevillä on tunti enemmän aikaa lukea tätä foorumia jos ei sitten lähdetäkään...

Voi rähmä mä sanon, täs kävi vähän niinko mä aattelin ja nakki napsahti sitte huomiselle
bawling.gif
Mä en siis pääse
bawling.gif
bawling.gif
bawling.gif
Prse. Mutta ajelkaa varoen, ja jos keli on kohillaan ni toi meijän kauniimpi puolisko tullee lähtökaffeille ulkomaan eläjii moikkaan
inlove.gif

tounge.gif

Jos ei muuta keksitä niin ajetaan Pasilaan ja mennään kiusaamaan Anua
tounge.gif

Mä olen niin mökkihöperö kolmen sairaslomapäivän ja yhden lapsenvahtivuoron jälkeen (total = 4 päivää 4 seinän sisällä) että voisin ajaa vaikka sataisi meteoriitteja...

...Mutta en aja, sillä emäntä huomennakin tienaa leipää pöytään ja minä kasvatan edelleen hometta perseeseen kotisohvalla
033102ass_1_prv.gif

bawling.gif
Mä en siis pääse
bawling.gif
bawling.gif
bawling.gif
inlove.gif

tounge.gif
Passi on vanhentunut mutta Visa on mukana. Eikös se ollut niin että visalla selviää aina
wink.gif

Vitsi ois ollu kiva nähdä sun uus pyörä.

Back