• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

TouRinki 3/10

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Go-Za
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Go-Za

TET Linesman Finland
Kahtellaan sunnuntaina jos sattuis sadepilvien väliin mahtumaan, mutta näyttäähän se siltä että ei kovin hyvältä näytä!

Sääpäivitys: Kyllä letka lähtee vaikka kuivaa ei olekaan luvassa. Katsotaan nyt sitten kuinka äijien (naisten?) käy...

Lähtö 1: Järveperän ST1 (Kulloonportti 1) klo 11.00

Lähtö 2: Lahnuksen Shell (Lahnuksentie 2) klo 11.15

Lähtö 3: Hyvinkään ABC (Kuokkamaantie) klo 12.00

Luulisi noista löytyvän kaikille sopiva lähtöaika ja -paikka!!

Jos mukana alusta asti tulee kilsoja yli 350!!

Ja lehtiähän alkaa tiellä olemaan joten se otetaan kyllä huomioon vauhdissa!
062802moto_prv.gif

No hittolainen, tätähän voisi harkita. Hyvinkäältä voisi bongata letkan, josko tuo muutto ei ole pahimmillaan tuohon aikaan ja keli on kuiva, rupeaa tuo takanen olemaan sen verran silestone nogrip...

No yes. Kaitpa tää flunssa tohon mennessä tokenee. Todennäköisesti mukana.

Sattaapi olla tai saattaapi olla että ei.... Tällä hetkellä olisin tulossa...

Perjantaina mikroautoilua,saunailtaa ja bändikeikkaa
033102beer_1_prv.gif
. Jos mittari näyttää reilusti yli nollaa sunnuntaina niin ilman muuta mukana......siis lämpömittari
sport05.gif

Mä voisin tulla sisäänajaan mun uuden Fizun JOS ei keikkaa pukkaa....
Ai samperi jos Leidikin tulee niin joudutaan järkkää kaksintaistelu siitä kuka saa olla perimmäinen (Anu vai Sikiviki)...

(Ja senkin kamalan verisen taistelun joku kyttää parvekkeelta!!!!)
Eieiei... Jos Siki tulee niin paikka on hänen, koska Siki on maailman paras Peräsmies
inlove.gif

MINÄ sen sijaan liimaudun ihan veturin perään, eturengas hipoen veturin takarengasta
tounge.gif

Ai samperi jos Leidikin tulee niin joudutaan järkkää kaksintaistelu siitä kuka saa olla perimmäinen (Anu vai Sikiviki)...

Ehkä se on parempi jos Anu sitten viimesenä
smile_org.gif
.

Siki kun on vissiin vielä toipilaana.... ni voi olla melko
haastavaa seurata siinä heti edessä....
kun uutta kultsua koulutetaan erilaisin puristusottein ja
kiertoliikkein nöyräksi palvelijaksi....
lookaround_orig.gif
tounge.gif

Ehkä se on parempi jos Anu sitten viimesenä  
smile_org.gif
.

Siki kun on vissiin vielä toipilaana.... ni voi olla melko
haastavaa seurata siinä heti edessä....
kun uutta kultsua koulutetaan erilaisin puristusottein ja
kiertoliikkein nöyräksi palvelijaksi....
lookaround_orig.gif

tounge.gif
Noo. Kyllä tässä jo pikku hiljaa toivutaan. Tosin laitoin Affeniston koulutuspaikan myyntiin, koska en varmaan huomenna koko päivää jaksa ratailla, mut meen, jos kukaan ei osta. Ja kyllä mä jo sunnuntakina oon senverta kondiksessa, et tommosen lenkin pystyn heittään.
nixweiss.gif

Voisin kans lähtee kokeileen joko polvi antaa periks istuu pyörän päällä. Tietty myrskyvaroituksella en osallistu, ja tietty peräpäähän menen toipilaana. Ni ja Hyvinkäältä messiin.

Mikäli lauantaina ei naapurin syöttäminen ja juottaminen mene pitkäksi messissä ollaan.

Mitäs vauhtia goza meinas pitää jos ottasin tarakkaharakan mukaan? Tosin vielä vähä aprepoo koko reissu kun ei kaasarin osat tullutkaan vielä.

Mitäs vauhtia goza meinas pitää jos ottasin tarakkaharakan mukaan? Tosin vielä vähä aprepoo koko reissu kun ei kaasarin osat tullutkaan vielä.
Samanlaista kuin aikaisemminkin, mutta yritetään tarkkailla tien kosteutta ja irtolehtiä. Mullakin alla ihkauusi takanakki jonka kanssa pitää olla vielä aika varovainen.
Kyllä TouRinki vauhti mun mielestä sopii Harakalle mainiosti.

Samanlaista kuin aikaisemminkin, mutta yritetään tarkkailla tien kosteutta ja irtolehtiä. Mullakin alla ihkauusi takanakki jonka kanssa pitää olla vielä aika varovainen.
Kyllä TouRinki vauhti mun mielestä sopii Harakalle mainiosti.
Naapureita kun melkeen ollaan nii lähetäänkö kimpassa tuonne station ykköselle Sunnuntaina etenemään?

Back