• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

TouRinki "2pv -vielä kerran!" 22.-23.9.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Go-Za
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
JMH sanoi:
Kiitos vinkistä.

Hienoja laitteita kieltämäti, mutta semmoisen hommaamisen jälkeen, pitää funtsia kenen pyörään sen laittaa kesäksi kuvaamaan, että saa hyvää matskua.

Mutta mutta... jonain päivänä tuokin kampe voi olla kohdallani todellisuutta (navigaattoria ja kypäräpuhelinta oon hommanut kohta kaks vuotta :D). Lopetan OT:n tähän.

Kypäräpuhelin :thumbup: Namikaattori :paikallatuulee:

Suzu-ukko sanoi:
Voijjaa ottaa parit varovaiset ja jatkaa siitä mihe se Otepään vieres jäi :grin:

Joo kait sitä vois, mut ihan vaan rillimakkaran kyyti pojaks.

W-P sanoi:
Sorry, kun lainaan ketjua.:respect:
JMH; jos olet ajatellu GO-Pro tai muuta härpäkettä niin käy tsekkaamassa Helsinki-Vantaan kentältä tax free.
Miks ihmeessä ostaa joku GoPro kun Contourin saa alle puoleen hintaan!

Go-Za sanoi:
Miks ihmeessä ostaa joku GoPro kun Contourin saa alle puoleen hintaan!

No mikäs teitä jannuja ny oikein vaivaa:D... onks visiiri ollu auki kun ei nää enää lukea...
Mä puhun pelkästä ajelusta ni yks itkee et ei voi puhua ajelusta kun ei oo tourinkissa..
Mä puhun GP:stä TAI muusta härpäkkeestä niin yks takertuu GP:hen....

Sorry hirveesti, että sekosin teidän kunnioitetulle alueelle....:respect:

ps. nää viestit voi kyllä poistaa...

NO olihan jotain hyötyä tästä:D JMH olis menny väärälle kentälle...olis ollu noloa...:)

Joo voi poistaa, mut yks hassun hauska juttu pitää lisätä.

Olin just menossa katselemaan Helsinki-Vantaan tax freen nettisivuilta, et mitä siel oikeastaan onkaan, kunnes tajusin, että jumalauta. Mun lentohan on Turusta :D

Voi jummijammi :sad:
Ei muuta kuin lukemaan loitsuja että saadaan aurinko esiin viikonlopuksi :thumbup:

Tänään kävin 150km ilta-lenkillä.Käsi ei kestä vielä kunnolla ajamista ja kilometrejä tulee viikonloppuna niin paljon,että täytyy skipata tämä reissu.:sad:

Back