Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ottakaa joku videokamera mukaan ja kuvatkaa toi kun Suzu-Ukko pitää puheen!Tällä ajolla pidän pikku puheen ennen lähtöä
Se on kuvattu jo!Ottakaa joku videokamera mukaan ja kuvatkaa toi kun Suzu-Ukko pitää puheen!Tällä ajolla pidän pikku puheen ennen lähtöä![]()
ääni tälle. Tuli sitä konetietä sitten ajettua about 50 piitä taulussa koko ajan kun piti päästä takas TÖIHIN. Voe elämän kevät...Kiitos ja anteeksi. Hauskaa oli taas niinku yleensä.
Lopuks viel pääs vähän poistaa karstoja konetielle![]()
Pari tais vastaan ajella.Ette törmänneet sitten poliiseihin...
Hvitträskin kautta Porkkalaan siitä ku lähdin, niin mä en nähny mitään, enkä ketään.Pari tais vastaan ajella.Ette törmänneet sitten poliiseihin...
Tuo olemuksesi kyllä aina hiukan pumpauttaa pumpussa.Hvitträskin kautta Porkkalaan siitä ku lähdin, niin mä en nähny mitään, enkä ketään.Pari tais vastaan ajella.Ette törmänneet sitten poliiseihin...
Eikä ollu tarkoitus säikäyttää, kunhan kävis tankkaamassa ja huomasin teidät siinä.
Menin Porkkalaan pitämään ratsiaa Cafe'n viereen![]()
No perkules. Ajelit sit eilen Turun motarilla illansuussa länteen päin. Juutanan kanssa kun oltiin viemässä kamoja kaatikselle peräkärryllä.Hvitträskin kautta Porkkalaan siitä ku lähdin, niin mä en nähny mitään, enkä ketään.Pari tais vastaan ajella.Ette törmänneet sitten poliiseihin...
Eikä ollu tarkoitus säikäyttää, kunhan kävis tankkaamassa ja huomasin teidät siinä.
![]()
Jaa se olit sinäHvitträskin kautta Porkkalaan siitä ku lähdin, niin mä en nähny mitään, enkä ketään.Pari tais vastaan ajella.Ette törmänneet sitten poliiseihin...
![]()