• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Touringin hengessä huomenna 24.08 -11

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Suzu-ukko
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Suzu-ukko

MopeDraattori ®
Betatestaaja
Huomenna 24.08-11 Klo 17:30  Veikkolan Nesteeltä lähtee letka ties minne ! Veturinä minä. Soudetaan about 150-250km ja katotaa mitä vauhtia mennään mutta veikkaan että tämä mun vetämä vauhti kelpais uusillekki letkaajille! Ilmoo jos tulossa!

voipi olla hyvin että ilmaannun paikalle tai sit en...
cool.gif

Tällä ajolla pidän pikku puheen ennen lähtöä eli teen hyvin selväksi mitä tarvitaan tietää ennen letkaa ...merkkaukset sun muut ..eli terve tuloa oppiin

Voisi kerrankin yrittää tulla paikalle jos nyt ei sitten ihan kaatamalla Porvoon nurkilla sada...

Kaitpa sitä vois yrittää...siis vahva ehkä

Edit. Unohda, ei onnaa tänään.....
sad_orig.gif

Kiitos ja anteeksi. Hauskaa oli taas niinku yleensä.
Lopuks viel pääs vähän poistaa karstoja konetielle  
buttrock.gif

Kiitos ja anteeksi. Hauskaa oli taas niinku yleensä.
Lopuks viel pääs vähän poistaa karstoja konetielle  
buttrock.gif
ääni tälle. Tuli sitä konetietä sitten ajettua about 50 piitä taulussa koko ajan kun piti päästä takas TÖIHIN. Voe elämän kevät...
PS. Kiitos ja kumarrus veturille ja peräpään valvojalle ensikertalaisen käytännönläheisestä perehdytyksestä!

Ette törmänneet sitten poliiseihin...
Pari tais vastaan ajella.
Hvitträskin kautta Porkkalaan siitä ku lähdin, niin mä en nähny mitään, enkä ketään.

Eikä ollu tarkoitus säikäyttää, kunhan kävis tankkaamassa ja huomasin teidät siinä.

Menin Porkkalaan pitämään ratsiaa Cafe'n viereen  
wink.gif
Tuo olemuksesi kyllä aina hiukan pumpauttaa pumpussa.

Hvitträskin kautta Porkkalaan siitä ku lähdin, niin mä en nähny mitään, enkä ketään.

Eikä ollu tarkoitus säikäyttää, kunhan kävis tankkaamassa ja huomasin teidät siinä.

wink.gif

img3211931.jpg
No perkules. Ajelit sit eilen Turun motarilla illansuussa länteen päin. Juutanan kanssa kun oltiin viemässä kamoja kaatikselle peräkärryllä.

wink.gif

img3211931.jpg
Jaa se olit sinä
biggrin.gif

Back