• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Tour De Päijänne

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Masa
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Nyt on vissiin pakko vetää koko reitti kun tuli jo uhottua
tounge.gif
Tervetuloa
wink.gif
tounge.gif
tounge.gif
tounge.gif

-M

Saattaa olla että lauantai on oman pupuliinin "tyttöjen" ilta
jolloin mää olen koti iskä. mut jos ei niin varmasti paikalla

Jos sää suosii on mukava lenkki tiedossa.Tuo Päijänteen ympäriajo on ollut jo vuosia aina kevään ensimmäinen pitempi lenkki ja se tuntuu aina vähän erilaiselta kun vaihtaa kiertosuuntaa.Tulen mukaan matkan varrelta jos tavoitan teidät jostakin vaikka olen sen jo tänä keväänä ajanut.

+1 majakkapavilijongille. Usein on käyty täältä kauempaakin. Hieno paikka ja hyvä ruoka. On seisovaa pöytää, huippu pizzat, ym. Suosittelen!

Serkulla on rippijuhlat sunnuntaina Muuramessa, joten jos en itse lähde ajelemaan sille suunnalle jo perjantaina ja muu porukka on lauantaina lähdössä niin heittäydyn kyllä mielelläni jonon jatkeeksi Korpilahteen asti.

Toivotaan että menee varapäivälle, koska kone tulee tonttiin vasta lauantaina klo 10:50, toivottavasti hallitusti.

Alustavasti +1 v-stromi mukaan. Vaatii vielä vähän järjestelyitä viikon varrella, vahvistan lopullisesti myöhemmin. Onhan tossa aikamoinen ajaminen, mutta laitteet tykkää että kiitä käytetään
biggrin.gif

Tämä reitti kiertäisi kaikki näkemisen arvoiset järvimaisemat eteläsuomessa, kulkien Pulkkilan harjun kautta.
Hieno reitti, muttei kuitenkaan kaikki järvimaisemat. Vääksystä kun kiertää Vesijärven länsipuolta Lahteen, ajaa vielä yhden hienon reitin ja järvimaiseman. Tietty sitten tulee siirtymää loppureitin suhteen, luulisin kuitenkin että itse ajaisin sieltä.

Tämä reitti kiertäisi kaikki näkemisen arvoiset järvimaisemat eteläsuomessa, kulkien Pulkkilan harjun kautta.
Hieno reitti, muttei kuitenkaan kaikki järvimaisemat. Vääksystä kun kiertää Vesijärven länsipuolta Lahteen, ajaa vielä yhden hienon reitin ja järvimaiseman. Tietty sitten tulee siirtymää loppureitin suhteen, luulisin kuitenkin että itse ajaisin sieltä.
Ei kaikkea kuitenkaan tällä kerralla.

Ensikerralla sitten lisää. Nyt myös vähän persaukselle pureskeltavaa, eli mutkatietä...
wink.gif
tounge.gif

-M

No voihan hitsi. Hienolta näyttäis reitti. Ei pahus pääse, mutta ehkä ens kerralla.
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif

Onkos lähtö edelleen lauantaina? Pitää alkaa niputtamaan loppuviikon ohjelmaa, että saadan toinenkin strompula matkaan.
sport05.gif

Onkos lähtö edelleen lauantaina? Pitää alkaa niputtamaan loppuviikon ohjelmaa, että saadan toinenkin strompula matkaan.
sport05.gif
Toivottavasti lauantaina satais ihan ho**na, että mäkin pääsisin mukaan
cool.gif
Lauantaina on luvassa aurinkoa ja lämpenevää säätä
cool.gif
. Aurinkolasit tai tumma visiiri matkalla
tounge.gif
tounge.gif
tounge.gif
.

Ei RIISOR, lauantaina ei sada.

Mutta vastaus kysymykseen, edetään kuten on kirjoiteettu ->

ENNEN SEURAAVAA MOPON TANKKAUS
9.30 - 10.00 Bembölen kahvitupa
10.00 -> Reitille
Lounas/1. tankkaus -> Mopokahvila Tammelassa
Päivällinen / 2. tankkaus -> Korpilahti
Kahvi / 3. tankkaus -> Asikkala
Shell Ruskeasanta 22.00 jälkeen

tounge.gif

-M

sport05.gif
Toivottavasti lauantaina satais ihan ho**na, että mäkin pääsisin mukaan
cool.gif
Lauantaina on luvassa aurinkoa ja lämpenevää säätä  
cool.gif
. Aurinkolasit tai tumma visiiri matkalla  
tounge.gif
tounge.gif
tounge.gif
.

Ei RIISOR,  lauantaina ei sada.

Mutta vastaus kysymykseen, edetään kuten on kirjoiteettu ->

ENNEN SEURAAVAA MOPON TANKKAUS
9.30 - 10.00 Bembölen kahvitupa
10.00 -> Reitille
Lounas/1. tankkaus -> Mopokahvila Tammelassa
Päivällinen / 2. tankkaus -> Korpilahti
Kahvi / 3. tankkaus -> Asikkala
Shell Ruskeasanta 22.00 jälkeen

tounge.gif

-M
Ai hitto, saisinkohan mä teidät kiinni.. Olisin varmaan puolen päivän aikaan himassa. Laittaisiko Masa mulle sun numeron ja ton reitin mapsource-fileenä spostiin? olli piste hoskari ät gmail piste com

Mihin aikaan arvioisit teidän lähtevän mopokahvilasta?

Back