TervetuloaNyt on vissiin pakko vetää koko reitti kun tuli jo uhottua![]()
-M
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
TervetuloaNyt on vissiin pakko vetää koko reitti kun tuli jo uhottua![]()
sanoi:+1 majakkapavilijongille
Hieno reitti, muttei kuitenkaan kaikki järvimaisemat. Vääksystä kun kiertää Vesijärven länsipuolta Lahteen, ajaa vielä yhden hienon reitin ja järvimaiseman. Tietty sitten tulee siirtymää loppureitin suhteen, luulisin kuitenkin että itse ajaisin sieltä.Tämä reitti kiertäisi kaikki näkemisen arvoiset järvimaisemat eteläsuomessa, kulkien Pulkkilan harjun kautta.
Ei kaikkea kuitenkaan tällä kerralla.Hieno reitti, muttei kuitenkaan kaikki järvimaisemat. Vääksystä kun kiertää Vesijärven länsipuolta Lahteen, ajaa vielä yhden hienon reitin ja järvimaiseman. Tietty sitten tulee siirtymää loppureitin suhteen, luulisin kuitenkin että itse ajaisin sieltä.Tämä reitti kiertäisi kaikki näkemisen arvoiset järvimaisemat eteläsuomessa, kulkien Pulkkilan harjun kautta.
+1Säävarauksella lauantaina ajossa mukana...![]()
Taas hyvä selitys...No voihan hitsi. Hienolta näyttäis reitti. Ei pahus pääse, mutta ehkä ens kerralla.![]()
![]()
![]()
Toivottavasti lauantaina satais ihan ho**na, että mäkin pääsisin mukaanOnkos lähtö edelleen lauantaina? Pitää alkaa niputtamaan loppuviikon ohjelmaa, että saadan toinenkin strompula matkaan.![]()
Lauantaina on luvassa aurinkoa ja lämpenevää säätäToivottavasti lauantaina satais ihan ho**na, että mäkin pääsisin mukaanOnkos lähtö edelleen lauantaina? Pitää alkaa niputtamaan loppuviikon ohjelmaa, että saadan toinenkin strompula matkaan.![]()
![]()
Ai hitto, saisinkohan mä teidät kiinni.. Olisin varmaan puolen päivän aikaan himassa. Laittaisiko Masa mulle sun numeron ja ton reitin mapsource-fileenä spostiin? olli piste hoskari ät gmail piste comLauantaina on luvassa aurinkoa ja lämpenevää säätäToivottavasti lauantaina satais ihan ho**na, että mäkin pääsisin mukaanOnkos lähtö edelleen lauantaina? Pitää alkaa niputtamaan loppuviikon ohjelmaa, että saadan toinenkin strompula matkaan.![]()
. Aurinkolasit tai tumma visiiri matkalla![]()
![]()
.![]()
Ei RIISOR, lauantaina ei sada.
Mutta vastaus kysymykseen, edetään kuten on kirjoiteettu ->
ENNEN SEURAAVAA MOPON TANKKAUS
9.30 - 10.00 Bembölen kahvitupa
10.00 -> Reitille
Lounas/1. tankkaus -> Mopokahvila Tammelassa
Päivällinen / 2. tankkaus -> Korpilahti
Kahvi / 3. tankkaus -> Asikkala
Shell Ruskeasanta 22.00 jälkeen
![]()