• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Tour de Päijänne 2020

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja riisor
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tilanne
Keskustelu on suljettu.
ManuelTorro sanoi:
Mukana. En taida ihan päästä tankillisella tota 200km vaikka meno oliskin rauhallista...

150km on pisin tankkiväli, eli kannattanee sitten tankata aina kun tauko osuu bensikselle.

Mitäpä muuta tuohon voi enää sanoa....:thumbsup:
Kiitokset minunkin puolesta kaikille mukavasta lauantaista...ja erityiskiitokset tietysti Riisor/Siki.

Kiitos kaikille matkaseurasta. Oli kunnia ratsastaa kanssanne.
On se vaan mukavaa hommaa tuo moottoripyöräily. Parhaat fiilikset jäi siitä vanhasta miehestä joka peukutti tien varressa.

Pukama kiittää ja kumartaa.:respect: Olihan hulvaton setti taas kerran. Kiitokset kaikille. Lähdöstä maaliin selviytyi 18kpl erillaisia pyöriä. Mahtavaa. Kiitoksia Lepakolle ja Allulle ja ketäniitänyt olikaan kaikesta tarjoilusta. Oootte te mukavia.:respect: Nyt pari :bisseä::bisseä:ja saunaan.

Nuotit - check, tahdit - check, seura - check... :respect:
Tulee vähän wwwitun pitkä talvi... jos kerran vielä, pikku stintti? Tulevalla vkolla poutaa :wanna: :cruising:
Jos ei, niin ei sitten :itkupilli:
Täytyy vielä todeta et on siinä keltuaisessa alusta kondiksessa: välillä piti ihan 4- & 5-vaihteella että pysyi mukana (tämä paimion spagettiraketille kommenttina). Saas nähdä ens kaudella kun punaista keulilla!? :paikallatuulee:
Lopuksi - komppaan tuupparia, sauna ja :bisseä: :bye:

Haha!

Mul on mopo muruina pitkin maailmaa ja tallia ollut jo hetken. Ihan varuuks.

Dänks! Loistopäivä.... sit vaan ens kes...eikun ens kertaan!

Liitetiedostot

• images.jpeg
    images.jpeg
    6,5 KB · Katselut: 101
Risto:

Väheksyminen ol sun päässä :D

Mä nauroin tolle idealle. Erskalla päitsin ympäri hirveellä raivolla.

Nauran edelleen!

Hyvää tsettiä!

Kaunis kiitos Riisorille veturoinnista ja sikille paimentamisesta :respect:
Kiitos myös kaikille kanssakurvailijoille mukavasta seurasta :thumbup:

Mun ajokausi päättyi tähän :doh:.

Yhteisen lenkin päätepisteessä ABC:llä juteltiin muutaman herran kanssa vanhoista kokemuksista liittyen liikaan vauhtiin ja ajokortitta oloon. Niin "hienoilta" nuo tarinat vaikutti, että otin niistä tietenkin oppia. Tuosta keskustelusta noin puoli tuntia ja paha jäätelökauppias halusi ottaa mun kortin muutamaksi kuukaudeksi jäähtymään.

Noo, kyllähän tämä ihan vähän harmittaa :no:

PetrinMP sanoi:
Kaunis kiitos Riisorille veturoinnista ja sikille paimentamisesta :respect:
Kiitos myös kaikille kanssakurvailijoille mukavasta seurasta :thumbup:

Mun ajokausi päättyi tähän :doh:.

Yhteisen lenkin päätepisteessä ABC:llä juteltiin muutaman herran kanssa vanhoista kokemuksista liittyen liikaan vauhtiin ja ajokortitta oloon. Niin "hienoilta" nuo tarinat vaikutti, että otin niistä tietenkin oppia. Tuosta keskustelusta noin puoli tuntia ja paha jäätelökauppias halusi ottaa mun kortin muutamaksi kuukaudeksi jäähtymään.

Paha! Nyt tiiät, että näiltä letkoilta ajetaan kusi sukassa kotio, jos reitti on vähänkään isompaa tietä.

PetrinMP sanoi:
Tuosta keskustelusta noin puoli tuntia ja paha jäätelökauppias halusi ottaa mun kortin muutamaksi kuukaudeksi jäähtymään.
Kukaan ei oo niin viisas ku jälkiviisas: letkalta kotiin max tikkari + rikesakko. Tää on ihan elävää legendaa :sad:
+ jeesusteluviisastelu, jota suositeltu ja koskee kaikkia (paitsi lepakkomiestä koska sen hookax on niin hiljainen :crash:).
Jaksuhalit :banned:

PetrinMP. Osanottoni. Et oo eka ja et varmaan viimeinenkään. Aika monta kortitonta löytyy foorumilta PK-letkan jälkeen, tosin vasta kotimatkalla mennessään itteensä viihdyttäneitä kuskeja.

Motoristo sanoi:
Kukaan ei oo niin viisas ku jälkiviisas: letkalta kotiin max tikkari + rikesakko. Tää on ihan elävä legenda :sad:
sekä jeesusteluviisastelu, jota suositeltu ja koskee kaikkia ( paitsi lepakkomiestä koska sen hookax on niin hiljainen :crash:).
Jaksuhalit :banned:

Allu joo. Mä peesasin lepakkoo, ja on siinä ns. taivaalliset äänet. Mukavata oli peesailla. Kiitos.

Massimo Denaro sanoi:
Kiitos, oli kokemus. Täytyy harjoitella vauhtikestävyyttä :D

Noo et sä häiriöks asti hidastellu. Pikku juttuja siellä täällä, ni paketti on kasassa. Nou hätä. Hyvin se meni.

Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Back