• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Tour de Päijänne 2019

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja riisor
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
JMH sanoi:
No johan nyt. Tyrkkäät ”vartissa” lähtöpaikalle. Laiskimus.

Meitsi on rippijuhlissa. En omissa.

Ei jaksa millään niin aikaisin aamusta lähteä :D
Vartti on pitkä aika...

Taivas saattaa pudota niskaan paskan takarattaan takia. Ei kestäny Superprox kuin kesäkuun alusta noin 5 tkm ja kolme Alastaron viikonloppua. Hampaat kuin piraatin koukkukäsi.
Katsotaan ehtiikö Carpimoto pelastaa.

Kerberos sanoi:
Taivas saattaa pudota niskaan paskan takarattaan takia. Ei kestäny Superprox kuin kesäkuun alusta noin 5 tkm ja kolme Alastaron viikonloppua. Hampaat kuin piraatin koukkukäsi.
Katsotaan ehtiikö Carpimoto pelastaa.

Ja niinhän se putosi. Maanantai-iltana tehty tilaus eikä vieläkään tullu seurantatunnusta.
Tämä lisätieto tuli vasta tilauksen jälkeisessä vahvistusmeilissä.

"Summer closing days: our warehouse will be closed from 12th to 16th August. We will process purchase orders chronologically starting August 19th."

Batmanninja sanoi:
^orgin Erkki alle?

Tässä on mahdollisuus lainaa broidin Aprilia Falcoa. Siihen tehtiin just etupää ja kytkin eli vois onnistua. Mitään laukkua ei vaan taida olla siihen tarjolla.

Lähen Lahesta su-aamuna ajelemaan Hyvinkään ABC:lle. Jos täältä on muita tulossa Tourille,
niin voidaan ajella porukalla, pakko ei ole. Aattelin mennä Hesan motaria ja Mäntsälästä Hyvinkäälle, lienee nopein reitti.

AN71 sanoi:
Jos lahdesta lähtis mukaan, niin mistä pääsis porukkaan?

Itse voisin kouvolasta lähtä. Ei kyllä huvittaisi hyvinkäälle asti raahautua noin aikaisin. Jos lahden ja jämsän välillä joku tauko tai maamerkki ois iha jees:)

Maarkush sanoi:
Itse voisin kouvolasta lähtä. Ei kyllä huvittaisi hyvinkäälle asti raahautua noin aikaisin. Jos lahden ja jämsän välillä joku tauko tai maamerkki ois iha jees:)
Heitän yv:tä.

Pitäsköhän yrittää ees yhteen letkaan keretä mukaan tänä vuonna , harkinnassa.

Lähdetään noin 9.00 aikoihin Hyvinkäälle itä-Helsingistä -> lähtöpaikka Kivikon mäkki. Jos joku haluaa messi!:right:

Pahus. Jää väliin. Ei sklabbit vielä kestä, ja pyöräkin vielä Villellä. No ehkä ens vuonna.

Perhevapaa sunnuntai anomus heitettynä, ei tullut bumerangina takaisin.
Taidanpa siis tourinkiprätkä suunnata päijänteenkiertoon

Huom! Aikaistin lähtöaikaa puolella tunnilla eli lähtö Hyvinkäältä jo klo 10:00. Aikataulujen synkkaus matkalta tulevien kanssa on helpompaa ja on vähän enemmän pelivaraa, jos joku tauko tms. vähän venähtää.

Sunnuntain keli näyttää oikein hyvältä :jpstyle:

lapiomies sanoi:
Täältä vielä yksi ensikertalainen ilmoittautuu...

Tervetuloa! Ensikertalaiset ja muut jotka eivät ennen ole mun perässä ajaneet, niin käykääs kertaamassa ne ohjeet :) Linkki löytyy tosta mun allekirjoituksesta.

Mopo huollettu, öljyt vaihdettu, ketjut rasvattu, killerit poistettu ja shifteri säädetty. Joko mennään?

Mä voisin tuurata Sikiä tämän reissun ja hoitaa peräsmiehen roolin.
Kypärässä kiinni Sena ja Riisorilla löytyy mun numero

Aamulla nähdään

BANDIT-R sanoi:
Mä voisin tuurata Sikiä tämän reissun ja hoitaa peräsmiehen roolin.
Kypärässä kiinni Sena ja Riisorilla löytyy mun numero

Aamulla nähdään

Tämähän sopii, hyvin erottuva pyöräkin :thumbup:

Toivottavasti keneltäkään ei ole jäänyt huomaamatta tuo tarkennus, että lähtö on tosiaan jo klo 10:00 eikä puolta tuntia myöhemmin kuten alkuperäisessä viestissä luki :right:

Back