Nopeudet on keskituntinopeuksia, ja näin kirjotti:
163/100 Matkaa 4843m
156,3/80 Matkaa 3284m
160/100 Tutkalla
Ihmettelen vaan kun eivät aiemmin pysäyttäneet vaan antoivat sun jatkaa tuota "törkeää liikenteen vaarantamista" peräti 8km matkan! :
Mä ihmettelen ettei edes tullut mieleen hidastaa yhtään "enempää" vaikka rajoitus putosi välillä 80km/h, joku syy tuohon kasikymppiin kuiteskin oli, tietämättä yhtään missä rikos tapahtui...
Oli rangaistus mikä tahansa, olet sen ansainnut
Niin tuo 80 rajotus oli kai väliaikainen, eli tie oli vasta päällystetty, ja siinä on normaalisti 100 rajotus koko matkalla, tie jolla ajoin oli siis tosi hyvässä kunnosssa, ja liikennettä oli vähän, keli oli erinomainen, ja mitään risteyksiä ei paikalla ollut. Ei tulis mieleenkään ajaa jossain koulun edessä yms vastaavia nopeuksia, tai muutenkaan jos liikennettä on paljon, kyseisellä tiellä olis kyykkypyörällä voinut ajaa paljon lujempaa eikä suurempia riskitekiöitä olisi ollu, jos ei hirveä satu eteen...
Ja syy miksi poliisi oli ainakin 10km perässä, on että hän tilasi moottoripyöräpoliisin pysäyttään, jotta mahdollinen pakomatka jäisi lyhyeen, kuulema yleinen käytöntö... Itse poliisi oli todella asiallinen eikä pahemmin alkanut saarnaan, ja selitti mielellään muiden toilailuja tälle kesälle kun asiasta kyselin, 270 oli huiput mitä olivat ottaneet kiinni tälle kesää, ja pari pakoon yritystäkin oli kyseinen poliisi pyörällä ottanut kiinni. Tiesi mm. ruotsalaisten harrastuksista ajaa poliiseja pakoon, ja sanoi että Ghost Rider on varsin huvittava veikko, toki mainitsi että täysin aivotonta hommaa kun riskeeraa myös muut autoilijat jos ajaa 200km lujempaa ku muu liikenne, niin kuulema aika syvälle porautuu pyöräkin autoon, nuissa vaihdeissa...
Ja poliisi vielä neuvoi että kannattaa pyytää korttia takaisin käsittelyn ajaksi ettei tule kohtuuttomia aikoja kortitta, voi kuulema mennä vaikka vuosi jos oikeen on ruuhkaa...
ps. oli rangaistus mikä tahansa niin ansainnuthan sen olen, mutta mielestäni rikos ei ollut niin paha että siitä ehdollista tarvisi antaa, kuitenki kaiken maailman raiskaritkin pääsee jopa sakoilla, niin on se väärin jos pienestä hurjastelusta saa ehdollista, kun omasta mielestani en vaarantanut muuta kun ehkä oman tarvallisuuteni...