Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulla meni aika tarkkaan viikko, tai olis menny! Paketti tuli noin viikossa ja matkahuolto toimitti sen lähimpään Siwaan ja se olis siellä vieläkin, ellen olisi soittanut matkahuoltoon ja kysellyt pakettia! Eli paketti tulee ajoissa, mutta se lappu siitä paketista taitaa tulla vähintään yhtä kauan!!£12,5 oli toimituskulut takille, kengille ja hanskoille.
Löysin puljun kun kyllästyin odotteleen helmet cityn vastausta sähköpostiin.
Helmet cityllä samat vermeet vaan £10 kalliimmat, mutta toimituskulut £54!!!!
Eilen tilasin, kattotaanny montako viikkoo menee.
Muutama viikko sitten tilasin ja paypalilla maksoin.Milläs ootte maksellut tuonne? Paypalilla ei näyttävästi pysty. Visalla tietty, s.postilla tunnukset vai?
Tänään vasta tuli ja kun 1.4. tuli viestiä että "despatched" niin melkolailla 2 viikkoo.Mulla meni aika tarkkaan viikko, tai olis menny! Paketti tuli noin viikossa ja matkahuolto toimitti sen lähimpään Siwaan ja se olis siellä vieläkin, ellen olisi soittanut matkahuoltoon ja kysellyt pakettia! Eli paketti tulee ajoissa, mutta se lappu siitä paketista taitaa tulla vähintään yhtä kauan!!
Soita viikon kuluttua tilauksesta matkahuoltoon ja kysele sitä!!
Yllätys yllätys ettei ollut jotain tavaraa mitä mainostavat! Omat kokemukset vähintäänkin haastavia ja tavaran paketointi kyseenalaista. Kengät tuli ekalla kertaa puoli numeroa isommat kuin tilattu... Onneksi ei mitään särkynyt matkassa.Viime kesänä tuli tuolta tilattua Richan takki emännälle, kun Rreliatec ei kyseistä väriä saanut hommattua. Tilaus/toimitus sujui täysin ongelmitta, maksun suoritin PayPalilla. Takki oli n. vkossa noudettavissa lähi-siwasta!
Nyt sitten tilasin Richan nahkatakin (Vintage), koska jälleenkään Reliatec ei kysesitä takki pystynyt/halunnut toimittaa tuolta UKn suunnalta.
Maksu meni taas Paypalilla ok. Päivässä tuli sähköposti viesti Carlilta, että kysesitä kokoa (54) ei ennakkotiedoista poiketen olekkaan varastossa. Samassa sähköpostissa myyjä ehdotti suoraan maksun palauttamista, koska kyseistä kokoa ei ole enää saatavilla. Tarkempi selvittely paljasti (myyjän toimesta), että UKn koko 54 vastaa EUR kokoa 44, eli takki olisi alkuperäisen tilauksen mukaan ollut todella paljon liian iso!! Tästä varmistuksesta iso kiitos myyjälle!! Sähköposteihin on vastattu aina muutamassa tunnissa, seurantakoodinkin sain kun pyysin...
Takki ei vielä ole tullut, joten koko on vielä epävarma, toivottavasti osuu kohdalleen, muuten on hieno Richan takki myynnissä käyttämättömänä
Pointtina voidaan todeta omaltakohdalta kyseisen firman palvelun olevan kohdallaan, sekä hintojen ollessa kohdallaan, asioiminen on aina mukavaa!!![]()
Jos olisi lukenut tuon mun kirjoituksen ajatuksella läpi sekä ymmärtänyt kirjoitukseni pointin niin tarina olisi saattanut avautua hieman eritavalla...Yllätys yllätys ettei ollut jotain tavaraa mitä mainostavat! Omat kokemukset vähintäänkin haastavia ja tavaran paketointi kyseenalaista. Kengät tuli ekalla kertaa puoli numeroa isommat kuin tilattu... Onneksi ei mitään särkynyt matkassa.
Noh, minun kokemukset kahden tekemäni ostoskerran perusteella eivät ole kovin mairittelevia paitsi hinnan osalta. Se oli oikein sopiva mielestäni hankintahetkellä.Jos olisi lukenut tuon mun kirjoituksen ajatuksella läpi sekä ymmärtänyt kirjoitukseni pointin niin tarina olisi saattanut avautua hieman eritavalla...Yllätys yllätys ettei ollut jotain tavaraa mitä mainostavat! Omat kokemukset vähintäänkin haastavia ja tavaran paketointi kyseenalaista. Kengät tuli ekalla kertaa puoli numeroa isommat kuin tilattu... Onneksi ei mitään särkynyt matkassa.
Ensimmäinen tilaus toimi kuin junan vessa, olen erittäin tyytyväinen!!
Toinen tilaus viivästyi osittain omasta mokasta johtuen, siis koitin tilatan eksoottista kokoa tietämättäni (UK koko 54 taitaa olla todella suuri!!)
Sopivaa kokoa UK koko 44 jouduttiin hieman odottelemaan, viivästys ilmoitettiin heti ja minun suostumuksella juuri tämänkokoinen takki tilattiin Topgearstoreen.
Olen edelleen tyytyväinen palveluun vrt. suomalaiset puljut, joissa ei myöskään aina kaikki suju kuin tanssi..
Koko-ongelmat on tietoinen riski, kun ilman sovitusta tavaraa tilataan meren yli, tämä on tiedostettu ja se riski on hyväksytty.
Olen tyytyväinen kyseisen liikkeen palveluun kaikinpuolin.![]()