Tällaisella hauskuuttajalla ajellaan hymy herkässä...
http://fotovalanne.fujikuvat.fi/album/albuminfo.php?id=39111
EDIT linkki korjattu
http://fotovalanne.fujikuvat.fi/album/albuminfo.php?id=39111
EDIT linkki korjattu
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
niin sanooLinkki sanoo aika selvästi NO ACCESS![]()
-C9B5R4-
Joo se on kaikille avoin mutta silti tökkii enkä keksi mikä mättää... koitan illan aikana saada toimimaan.Joo...sun pitää laittaa se albumi KAIKKIEN KATSELTAVAKSI siellä. Sit pääsee ihaileen...![]()
Ei ainoastaan näkönenPistäppäs sillai että nähdää kunnolla millanen peli. Joskus ihmettelin netissä just tollasen keltasen fasun kuvatuksia johon oli tuollanen Belly Pan:kin pistetty. Äreen näkönen!![]()
Peilien ulkonäkö on juu makuasia. Niissä on vain se vika että ne todella toimii ja niistä näkee taaksekin päin... ja poistamisen jälkeen pitäis keksiä katteeseen siistit tulpat, joilla peittää reijät. Mutta stongakin pitäis vaihtaa aavistuksen leveämpään ja matalampaan alumiinisellaiseen. Nyt kun tässä tän kesän vielä rakentelee niin syksyllähän se on valmis. Myytäväksi/vaihtoon siis. Niinhän siinä aina käy kun vähitellen laittelee, että siinä vaiheessa kun se on omasta mielestä valmis, tekeekin mieli jo jotain muuta eikä "valmiilla" pelillä ehdi itse ajaa ollenkaanKyllä noi alkuperäiset peilit pitäis vielä hukata johonkin.. Stongaan kiinni jotkut siistimmät.
No, itellä oli kans siis samat peilit ja vaikka niistä kuinka hyvin näkikin niin kyllä minä aina päätä käänsin. Peilit on nykyään vaan lain takia paikallaan.Peilien ulkonäkö on juu makuasia. Niissä on vain se vika että ne todella toimii ja niistä näkee taaksekin päin... ja poistamisen jälkeen pitäis keksiä katteeseen siistit tulpat, joilla peittää reijät. Mutta stongakin pitäis vaihtaa aavistuksen leveämpään ja matalampaan alumiinisellaiseen. Nyt kun tässä tän kesän vielä rakentelee niin syksyllähän se on valmis. Myytäväksi/vaihtoon siis. Niinhän siinä aina käy kun vähitellen laittelee, että siinä vaiheessa kun se on omasta mielestä valmis, tekeekin mieli jo jotain muuta eikä "valmiilla" pelillä ehdi itse ajaa ollenkaan. Kaikkihan on tietysti myytävänä milloin tahansa...![]()
![]()