• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

TomTom Urban Rider 3 ja lataavan telineen asennus Bmw RT 1200:een

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Finnviller
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tuli hankittua Tompan Urban Rider-navi ja siihen lataava mopoteline. Mihin olette kytkeneet mukana tulevan virtapiuhan, suoraanko akkuun vai muualle. Telineessä pitäi olla itsessään sulake. Ja pyörähän oli BMW RT 1200.

itellä oli aluksi garmin väliaikaisesti kojelaudan vieressä olevassa virtapistokkeessa jonka ilmeisesti edellinen omistaja oli kytkenyt kännin kautta. virran ku sammutti niin navi sammui jonkun minuutin päästä.

nyt navin johdot menee suoraan akkuun, lataa aina paikoillaan. eihän sitä kautta virtaa kulu akusta, jos ei ole navi paikoillaan.

tuota tomppaa ilmeisesti sitten pystyy lataamaan ajon aikana, yhdellä kaverilla on rider kans ja siinä on latausluukku, joka pitää sulkea ajon ajaksi. epäkäytännöllistä.

XX-xenon sanoi:
tuota tomppaa ilmeisesti sitten pystyy lataamaan ajon aikana, yhdellä kaverilla on rider kans ja siinä on latausluukku, joka pitää sulkea ajon ajaksi. epäkäytännöllistä.

Eikös kaikkia Ridereita voi ladata ajon aikana, JOS on ostanut lataavan telineen. Tuota pohjassa luukun alla olevaa latausta kai tarkoitus käyttää kotosalla lataillessa?
http://www.tomtom.com/fi_fi/products/accessories/mounts-holders-docks/charging-bike-mount-and-battery-cable/

Sami@Vespa sanoi:
Eikös kaikkia Ridereita voi ladata ajon aikana

Voi. Ei lataavasta telineestä sipasee about kahdessa minuutissa muovia sen verran veks että luukku mahtuu aukeamaan. Perus tompa tupsyt laturi kiinni ja homma rokkaa. Voin jopa ottaa kuvan kuin tuo toteuteaan jos tarvetta moiselle o.

Olen haaroittanut RT:ssä naville virran sieltä vasemmassa katteessa olevasta lisävirtapistokkeesta. Jossain olen nähnyt varsinaisen haaroitussarjankin tätä varten, mutta itse olen päätynyt tekemään liitoksen suoraan pistokkeelle tulevaan kaapeliin. Samassa piuhassa on myös kypäräpuhelin, joten kaikki ulkoiset virrankuluttajat katkeavat hetken päästä, kun avaimen on poistanut.

Finnviller sanoi:
Telineessä pitäi olla itsessään sulake. Ja pyörähän oli BMW RT 1200.

Mulla on jo parikin noita lataavia telineitä ollut. Enkä sieltä vaihdettavaa sulaketta ole löytänyt(?). Voihan siellä olla, kuitenkin olen laittanut erillisen sulakkeen virta johtoon.

Back