Italowestern
ReliaTec Shoppiuggeli
Juu, ei kun ihan miten vaan. Mainostustahan tuo varmasti osittain on. Säästöähän se kaikki antaa jonka itse osaa tehdä.Ai meinaat, että itse tehty audiopiuha rikkoo takuun?Kannattaa suosiolla jättää tekemättä kun toimiva palikka tulee maksamaan n.15,- ja takuu pysyy voimassa.
Elektroniikkaharrastus on mukavaa, mutta kun tekee kuudensadan laitteeseen vitosella vian niin ei taida olla kovin fiksua, vai kuinka?
Lukeeko tämä jossain kohdassa takuuehdoissa?
Itse en näe syytä siihen, miksi samanlaisesta johdosta pitää maksaa kolminkertainen hinta. Voihan tuon autocomin saada rikki audiopiuhan kautta, jos kytket toisen pään esimerkiksi suoraan akkuun tai pistorasiaan, mutta kytki johdot miten päin ristiin rastiin tahansa, bt-palikka ei sitä riko. Mulle tuli vaan sellainen fiilis, että sun piti päästä mainostamaan tuotettasi.![]()
![]()
Ja sitä paitsi.. tein itse piuhan sen vuoksi, koska viikko-pari sitten ei ollut saatavilla piuhaa tomtomin bluetooth-palikasta autocomiin.
edit: ..ja vielä sellainenkin juttu, että autocom kysyttäessä ohjeistaa noiden piuhojen teossa. En tietenkään suosittele piuhan tekemistä, jos kolviin ei ole koskaan koskenutkaan. Ohje onkin suunnattu niille, joilla on tapana tehdä asioita itse.![]()
Halusin kuitenkin lähinnä kertoa, että se tarvittava palikka ei ole ihan noin kallis kuin annettiin ymmärtää, ja että se on saatavilla kaupasta heti toisin kuin annettiin ymmärtää.
Kaikilla kun tuo kuumeneva kolvi ei pysy käsissä tai yleismittainkaan.
Suojatulla johdolla tuosta ohjeesta pitäisi tulla varmaankin ihan hyvä. Tai vaikkapa suorillakin.
Takuut ikävä kyllä monista laitteista voi raueta, jos esim. viallinen tai väärin tehty omatekoinen johto sen vian aiheuttaa. Vaikka kyse onkin signaalipuolen liitännästä joka useimmiten on aika hyvin suojattu, niin vahinkoja voi sattua.
Tuon vinkkinä antamani palikan äänenlaatu ei ole varmasti ihan täydellinen, joten kiinnostaa nähdä kuinka Autocom sen osasensa on toteuttanut. Jotain impedanssisovitusta saattaa olla odotettavissa.