Pitäis prätkäkäyttöön hankkia navigaattori ja otsikossa on vaihtoehdot. Onko kokemusta em. laitteista? Kerro hyvät ja huonot puolet käyttämisestä, käyttöliittymästä, yhdistämisestä kypäräpuhelimeen, jne...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

senex52 sanoi:http://www.matkaendurot.net/phpBB3/viewtopic.php?f=19&t=39468
Tuolta löytyi viime vuonna apua, mutta ei se täydellinen ole vieläkään.
yöLiitäjä sanoi:https://www.bennetts.co.uk/bikesoci...armin-review-which-is-best-motorcycle-sat-nav
Molemmat on kait hyviä laitteita.
Tuolla sanotaan, että jossain mielessä Garmin ei tunnu päivittävän tietojaan tietokantaansa. Siihen olen törmännyt garminin vempeleellä itsekin (kaikki mallit käyttänevät samaa dataa). Eikä Garmin-firmaan edes pysty raportoimaan tökeröistäkään virheistä - yritin, mutta yritykseksi jäi.
Kun ostin Garminin, kaikkien päivitysten piti tulla ilmaitteeksi. No ei sitten tullutkaan. Kameratolppatiedoista pitäisi maksaa... No, eihän normaalilla ajolla peltipoliisit välky, mutta kieroutuneessa liikennekulttuurissamme on ollut tapana tehdä peltipoliisien avulla turvallisuuden kustannuksella sakkorysiä. Joten on mukava tietää, kun sellainen tulee kohdalle.
Itse kallistunen seuraavassa hankinnassa TomTomiin. Ehkä.

iaj sanoi:...Kannattaa tutustua laitteen käyttöohjeisiin niin selviää monenmoista mielenkiintoista seikkaa
Juuri näin. Samoin Basecampiin kannattaa tutustua ihan kunnolla, se on yllättävän näppärä softa reittien suunnitteluun. Zumonkin reittisuunnittelu toimii mutta vaatii lehmän hermot kun toimii niin hitaasti.
Vinkki #1: tee itsellesi Basecampiin kansiot/listat itseäsi kiinnostavista paikoista niin reittien suunnittelu käy tosi kätevästi.
Ja kuuklesta löytyy lisää vinkkejä...
V2 sanoi:Vinkki #1: tee itsellesi Basecampiin kansiot/listat itseäsi kiinnostavista paikoista niin reittien suunnittelu käy tosi kätevästi.

iaj sanoi:Itsellä siis käytössä mp:ssä Zumo 590 joka päivitetty softalla Zumo 595:ksi.
jlik sanoi:Mites toi päivitys 590:stä 595:ksi tapahtuu?
Mä käytän Garminin kanssa Tyreä, jolla suunnittelen reitin. Tallennan sen sitten gpx:ksi ja sitten kopsaan tiedoston Garminiin.
iaj sanoi:
jlik sanoi:Löysinkin saman linkin. Toimiikos sulla suomenkieli? Joku väitti tuolla että hänellä on kielet (hollanti/englanti) sekaisin.
iaj sanoi:Vaikea sanoa, noista Suomen kielen käännöskukkasista viisastuneena kaikki laitteet on aina EnglanniksiSe ainakin toimii ihan hienosti.
jlik sanoi:Näköjään tuolla saitilla on ladattavissa kielitiedostot. Täytyy vielä miettiä kannattaako tämä päivitys tehdä. Onko siitä oikeasti hyötyä?
iaj sanoi:No vähän riippuu mitä on hakemassa. Minulla ainakin vaakakupissa painoi tuo adv reititys sekä online kameratolppatieto. Bluetooth yhteyksissä oli myös kaikenlaista ja nyt mielestäni toimii paremmin (Zumo, iPhone ja Sena käytössä).
Jotenkin on myös sellainen tuntuma ettei viime vuonna ollut yhtään kertaa laite jumissa.