• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

TomTom Home

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja C-A-D
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Onkos joku saanut tuon "Home"n toimimaan / tekemään jotain järkevää Riderin kanssa.

Itse asensin tuon ja pienen vääntämisen jälkeen sain jopa tuon ymmärtämään, että "Raideri on kiinni koneen per*eessä. Nopealla kokeilulla en kuitenkaan saanut aikaan kuin turvakopion Tompasta. Ilmeisesti(?) reittisuunnittelu ei toimi Riderin kanssa ollenkaan(?). Vai onko joku saanut pelittämään? Laiskuuttani en tuon kanssa jaksanut vehdata sen pidempään vaan päätin kysäistä, josko joku on jo tuloksetta/tuloksella hakannut otsansa lommoille tuon kanssa
tounge.gif

Sen verran olen brosyyriä lueskellut että Home vaatii 6.x firmwaren.

Onko tämä jo yleisesti saatavissa ja oletko milloin viimeksi päivitellyt firmistä? Uudessa Western Europe Riderissa kai on jo valmiina.

Uusin firmis Rideriin on 5.420 (ainakin tuohon "wanhaan"). Eli paskalla tuurilla eipähän tuostakaan ainakaan toistaiseksi siis iloa...  
shaun.gif

Ja pienellä kaivamisellahan nuo tuon kertovat suoraan:

Key features:

- Update your TomTom with the latest software and services automatically
- Automatically updates your Safety Cameras (requires a subscription)
- Easily install maps and services
- Easily make and restore backups of your TomTom
- Receive free Traffic Alerts on your computer
Easily download free services and shop for more
- Use your TomTom through your computer (currently only supported for Windows and only for GO 910, 710 and 510) to do the following:

-- Prepare your trips on your computer
-- Try out PLUS services (e.g. TomTom Buddies, TomTom Traffic, etc.) that normally require a wireless data connection
-- Report Safety Cameras
-- Automatically update your QuickGPSfix data – to find your position even faster (GO 910, 710 and 510 only)

Huomasin tuossa myös kun olen kiertänyt tätä Rider-hankintaa kuin kuumaa puuroa, että Louis tuputtaa Riderin kaveriksi reittisuunnitteluun Motorrad-Tourenplaner 2006/2007 softaa millä ainakin kommentoineet henkilöt kehuvat reittien laatimisen olevan helppoa suoraan USBin läpi Rideriin.

Siitä minulla ei ole hajua saako softaa englanniksi tai millainen Suomen karttamateriaali on, mutta ~30eur hinta ei kuulosta mitenkään mahdottomalta virallisesta versiosta ja Meksikosta tietty voi löytyä halvemmallakin.

Huomasin tuossa myös kun olen kiertänyt tätä Rider-hankintaa kuin kuumaa puuroa, että Louis tuputtaa Riderin kaveriksi reittisuunnitteluun Motorrad-Tourenplaner 2006/2007 softaa millä ainakin kommentoineet henkilöt kehuvat reittien laatimisen olevan helppoa suoraan USBin läpi Rideriin.

Siitä minulla ei ole hajua saako softaa englanniksi tai millainen Suomen karttamateriaali on, mutta ~30eur hinta ei kuulosta mitenkään mahdottomalta virallisesta versiosta ja Meksikosta tietty voi löytyä halvemmallakin.
Itse hommasin tuon Tourenplanerin, ja se tosiaankin on pelkkää saksaa. Ohjelma ei sisällä mm. Espanjaa, Britanniaa, eikä Pohjoismaita (paitsi tanska). Eikä niitä ymmärtääkseni siihen mistään saakaan..?

Toisaalta ohjelmassa on paljon valmiita reittejä, hotelleja, mopokauppoja jne. Reittien suunnittelu ja POI-pisteiden lisääminenkin onnistuu helposti.

Vielä en ole ehtinyt kokeilla toimivuutta Riderin kanssa..

Louis tuputtaa Riderin kaveriksi reittisuunnitteluun Motorrad-Tourenplaner 2006/2007 softaa millä ainakin kommentoineet henkilöt kehuvat reittien laatimisen olevan helppoa suoraan USBin läpi Rideriin.

Nyt on Pololla ja Louisilla tarjouksessa toi ohjelmisto, vain 9,95 erkkii.
-Sergei-

Back