Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Moikka!Kiitos tilasin sit zumo 660 postia odotellen täs et pääsee kokeilee.
Näyttää Emporiossa olevan tällä hetkellä hintaan 485,30€. Siihen tarjous -10€ + pikaposti 21,70€ niin kokonaishinta 497,00€Juuri tuolta tilasin 2 pv ja nopealla toimituksella , eipäs ole näkynyt vielä. Mut laitetta odotan et pääsee kokeilee.
Itse Tilasin aikoinaan tuolta handteciltä 660, semmosen refurbished mallin joka oli vain vuoden takuulla. Koneessa oli vanha kartta sisällä ja my.garmin sivuilla kone oli jo rekisteröity jonkun nimiin, soitto garminille ja asiat selvis. Uusi kartta koneeseen ja vieläkin olen tyytyväinen laitteeseen. Toimitus kotia tuolta tuli alle viikossa ja maksun suoritin google checkoutilla.Näyttää Emporiossa olevan tällä hetkellä hintaan 485,30€. Siihen tarjous -10€ + pikaposti 21,70€ niin kokonaishinta 497,00€Juuri tuolta tilasin 2 pv ja nopealla toimituksella , eipäs ole näkynyt vielä. Mut laitetta odotan et pääsee kokeilee.
Toinen mitä olen katsellut on toi Hantec englannin maasta.
Siellä tyrkylle heti toimitukseen tuollainen NOH version eli on tehtaalla uudelleen asennettu softat. Puhuvat vain 12 kk takuusta kun Emporio sanoo takuuksi 24 kk.
Hantec hinta £377,38 + toimitus £16,90 = £394,28 ~ 450€. Onko jollakin kokemuksia tuosta nettikaupasta? Taikka tuollaisesta NOH versiosta?
Jollet vielä tilannut, niin saatat säästää jonkun roposen kun lukaset:Näyttää Emporiossa olevan tällä hetkellä hintaan 485,30€. Siihen tarjous -10€ + pikaposti 21,70€ niin kokonaishinta 497,00€Juuri tuolta tilasin 2 pv ja nopealla toimituksella , eipäs ole näkynyt vielä. Mut laitetta odotan et pääsee kokeilee.
Siellä tyrkylle heti toimitukseen tuollainen NOH version eli on tehtaalla uudelleen asennettu softat. Puhuvat vain 12 kk takuusta kun Emporio sanoo takuuksi 24 kk.
Hantec hinta £377,38 + toimitus £16,90 = £394,28 ~ 450€. Onko jollakin kokemuksia tuosta nettikaupasta? Taikka tuollaisesta NOH versiosta?
Olit siis yhteydessä Suomen Garminiin ja homma sen jälkeen kunnossa?Itse Tilasin aikoinaan tuolta handteciltä 660, semmosen refurbished mallin joka oli vain vuoden takuulla. Koneessa oli vanha kartta sisällä ja my.garmin sivuilla kone oli jo rekisteröity jonkun nimiin, soitto garminille ja asiat selvis. Uusi kartta koneeseen ja vieläkin olen tyytyväinen laitteeseen. Toimitus kotia tuolta tuli alle viikossa ja maksun suoritin google checkoutilla.
Moi paljon maksaa lukittava teline,voisiko harkita tilataan yhdessä.Olit siis yhteydessä Suomen Garminiin ja homma sen jälkeen kunnossa?Itse Tilasin aikoinaan tuolta handteciltä 660, semmosen refurbished mallin joka oli vain vuoden takuulla. Koneessa oli vanha kartta sisällä ja my.garmin sivuilla kone oli jo rekisteröity jonkun nimiin, soitto garminille ja asiat selvis. Uusi kartta koneeseen ja vieläkin olen tyytyväinen laitteeseen. Toimitus kotia tuolta tuli alle viikossa ja maksun suoritin google checkoutilla.
Kiitoksia kommenteista + Tankokunkulle vinkistä - tuo saksalainen sivusto myy TT lukittavaa telinettä niin halvalla että taitaa olla parasta hankkia sellainen. On toi 660 sen vertaa kallis että pitää vorojen varalle ainakin tehdä niiden työ hankalammaksi![]()
Onko tuo testattu muilla naveilla, että ne löytää tuon sun kotikadun. Yleensä nämä päivityksen puuttumiset johtuvat, siitä kotikunnastasi, mikäli se ei ole noita muutoksia merkinnyt omiin aineistoihin ei ne tule myöskään naveihin.Itse en ole kovin vakuuttunut garminista tai oikeastaan sen kartoista, vituttaa kun 5 vuotta sitten uudelleen nimetty/numeroitu kotikatu on edelleen vanhoilla tiedoilla. Lisäksi laite hukkasi itsensä hartola-jyväskylä välillä aivan kokonaan viime viikonloppuna, toki siellä oli tietyö menossa mutta sumo luuli olevansa umpihangessa.
Lukasin muttaLue se threadi vielä kertaalleen, niin säästät telineessäkin pari euroa ja maksukin onnistuu helpommin...
Toi "hiukan" venähti... Lause kiinnostaa, miten pitkäksi se jäi vaivaamaanJollet vielä tilannut, niin saatat säästää jonkun roposen kun lukaset:Näyttää Emporiossa olevan tällä hetkellä hintaan 485,30€. Siihen tarjous -10€ + pikaposti 21,70€ niin kokonaishinta 497,00€Juuri tuolta tilasin 2 pv ja nopealla toimituksella , eipäs ole näkynyt vielä. Mut laitetta odotan et pääsee kokeilee.
http://www.moottoripyora.org/cgi-bin....=123690
Varoitukseksi, että mun kohdalla 2-6 päivän toimitusaika "hiukan" venähti...
Itse en ole kovin vakuuttunut garminista tai oikeastaan sen kartoista, vituttaa kun 5 vuotta sitten uudelleen nimetty/numeroitu kotikatu on edelleen vanhoilla tiedoilla. Lisäksi laite hukkasi itsensä hartola-jyväskylä välillä aivan kokonaan viime viikonloppuna, toki siellä oli tietyö menossa mutta sumo luuli olevansa umpihangessa.
19 päivää turhaa odotusta + 2 päivää shippaus. Garminilla oli kuulemma toimitusvaikeuksia juuri tuossa välissä, tiedä sitten mikä oli todellinen syy.Toi "hiukan" venähti... Lause kiinnostaa, miten pitkäksi se jäi vaivaamaanJollet vielä tilannut, niin saatat säästää jonkun roposen kun lukaset:Näyttää Emporiossa olevan tällä hetkellä hintaan 485,30€. Siihen tarjous -10€ + pikaposti 21,70€ niin kokonaishinta 497,00€Juuri tuolta tilasin 2 pv ja nopealla toimituksella , eipäs ole näkynyt vielä. Mut laitetta odotan et pääsee kokeilee.
http://www.moottoripyora.org/cgi-bin....=123690
Varoitukseksi, että mun kohdalla 2-6 päivän toimitusaika "hiukan" venähti...
Itse en ole kovin vakuuttunut garminista tai oikeastaan sen kartoista, vituttaa kun 5 vuotta sitten uudelleen nimetty/numeroitu kotikatu on edelleen vanhoilla tiedoilla. Lisäksi laite hukkasi itsensä hartola-jyväskylä välillä aivan kokonaan viime viikonloppuna, toki siellä oli tietyö menossa mutta sumo luuli olevansa umpihangessa.![]()
gps24.de: http://www.gps24.de/cgi-bin....02-2483Lukasin muttaLue se threadi vielä kertaalleen, niin säästät telineessäkin pari euroa ja maksukin onnistuu helpommin...sokea en löydä![]()
![]()
Kiitosgps24.de: http://www.gps24.de/cgi-bin....02-2483Lukasin muttaLue se threadi vielä kertaalleen, niin säästät telineessäkin pari euroa ja maksukin onnistuu helpommin...sokea en löydä![]()
![]()