• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Tokimoto Oy

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Korhola
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Hei Motowelhot.
Tietääkseni teidän kauttanne saa Tokimoton tavaraa erittäin kilpailukykyiseen hintaan. Tavara tulee postissa, linja-autolla, jalkapatikassa ja millä milloin tarvitaan.

Ja sit vielä. En ole työssä Motowelhoissa. En ole koskaan puodissa paikan päällä käynyt.Puuhiksella on joku "suhte" welhoihin. Porukka vaikuttaa mukavalta ja palvelualttiilta.

Kyllä Tokimotolta onnistuu saamaan tavaraa myös sähköisten viestimien avustuksella.

Viime talvena (vai pitääkö jo sanoa "toissa talvena"?...  
wink.gif
) oli hakusessa Tenereen sivulaukkutelineet ja tankkiraudat. Käytännössä valmistajia löytyi kaksi eli Five Stars / OolRaitti ja Hepco & Becker / Tokimoto.

OolRaitilta romppeita tiedustellessa vastaus oli kohtuutyly "kyllähän me ollaan FS maahantuoja, mutta ei me yksittäisiä tavaroita ruveta tilailemaan". Höh - taas vain vahvistui kuva k.o. putkan alaspäinmenneestä asiakaspalvelusta. Ei paljoa hampaita naurattanut.

Tokimotolla taas löytyi oitis oikeat tuotekoodit hintoineen ja nopea toimitusaika. Palvelu pelasi niinkuin pitääkin ja kaikenkaikkiaan hommasta jäi hyvä maku suuhun. Tiedä vaikka joskus MZ-kaupoille - Baghira Endurostahan saisi rakenneltua aika makoisan matkaenskan...

P.S. Jos tarvitsee Five Stars -tuotteita (http://www.jfmotorsport.de), joita ei OolRaitin katalookista löydy, niin kannattaa kysäistä Riderhausilta (http://www.riderhaus.com). Itse hommasin heidän kauttaan motoon keskituen ja palvelu pelasi. Kyseessä saksalais-jenkkiläinen firma, jonka päähuomio Atlantin vastarannalla, mutta Eurooppaan toimittavat Saksan kautta, joten EU:n sisäkauppa helpottaa taas asioita kummasti.

Tokimotossa on käyty, palvelu on välillä kohtalaista ja välillä vähemmän hyvää. Ihnetyttää, että vaikka myyjiä on joskus paikalla enemmän kuin asiakkaita, niin palvelua joutuu odottamaan silti??
Tämähän ei kerro ammattitaidosta, vaan asiakaspalvelu asenteesta ja on tuttu juttu muuallakin.

Hei Motowelhot.
Tietääkseni teidän kauttanne saa Tokimoton tavaraa erittäin kilpailukykyiseen hintaan. Tavara tulee postissa, linja-autolla, jalkapatikassa ja millä milloin tarvitaan.

Ja sit vielä. En ole työssä Motowelhoissa. En ole koskaan puodissa paikan päällä käynyt.Puuhiksella on joku "suhte" welhoihin. Porukka vaikuttaa mukavalta ja palvelualttiilta.
Suosittelen Motovelhoja! Sieltä saa todella hyvää palvelua.

Aina on kahvi tulilla ja keksiäkin saa jos ite tuo!

Tänään kävin kumit vaihdattamassa, ihan hyvän kuvan sain Tokimotosta nopeesti vaihtui kumit alle ja hintakin oli jopa edukas. Tulen asioimaan uudelleen liikkeessä.
062802jumpie_prv.gif

Käväsin eilen elämäni ekaa kertaa tokimotossa ja palvelusta pitää kyllä antaa kiitettävä arvosana.

a) Kukaan ei tullut tyrkyttämään mitään vaan sai rauhassa katsella.
b) Sitten kun palvelua pyysi niin sitä sai ja oli todella asiantuntevaa vielä.

Kävin katselemassa ja vertailemassa autocomin eri malleja ja myyjä osasi todella hyvin kertoilla hyvät ja huonot puolet.

Pointsit tokimotoon.

(en ole kyseisessä putkassa duunissa eikä ole kukaan tuttukaan)

Ostin tuossa vähän aikaa sitten ajosaappaat ja nahkapuvun tokimotosta ja palveluun olin kans tyytyväinen. Eivät tulleet heti tyrkyttämään vaan sai katsella ensin ihan rauhassa.
smile_org.gif

ostin viime viikolla uuden akun ja palvelu tosi hyvää ja nopeeta! taidan käydä toistekkin!
062802jumpie_prv.gif

Saksan tuliaiseni pyörän laukkusarjasta puuttui yksi peltinen Hebco & Beckerin tarralogo. Kirjoittelin valmistajalle asiasta ja ehdotin jopa, että voisivatko he jopa lähettää sen kuoressa veloituksetta minulle. Aikaa kului pari kolme viikkoa ja yllätys suuri. Postissa oli saapunut kuori, jossa sisällä lähettämäni sähköposti tulostettuna, kyseinen peltitarralogo ja Tokimoton kataloogi. Liitteenä hyvän ajokauden toivotukset.

Pienillä asioilla voi saada ihmisen tyytyväiseksi. Saatan jopa asioida heidän kanssaan tulevaisuudessakin jos tarvetta ilmenee.

Joo ei ole pahaa sanottavaa ja kaikki pelaa niin kuin pitää.
Lähes kaikki kamppeet on tullut sieltä hommattua.

Ps.en ole minäkään siellä töissä

Aina kun olen soittanut ja kysynyt pyörästäni jotain on ollut asiallista palvelua(mz maahantuoja), mutta kun nyt tilasin joku pari kolme viikkoa sitten osia, niin eipä ole vielä tullut, vaikka ihan perusosia ovat. Että siitä vähän miinusta. Osien piti tulla 7-12 päivän sisässä
veryangry.gif

Nyt kun tämä aihe on taas pinnalla, niin tulipa mieleeni tällainen huomio. Herra Korhola pyörii myös muilla palstoilla (ei sinänsä niin kauhea rikos
wink.gif
), mutta yhdellä palstalla hän esittelee Z750 Kawaansa (vai oliko se Z1000?). Laite on täynnä Tokimoton maahantuomia hilppeitä ja tilbbehöörejä. Ja jos kuvia on uskomista, olihan tuo Korholan Zeta tuolla MP-Messuilla Tokimoton osastolla näyttelypyöränä.

Joten, vaikka viestiketjun aloittaja Korhola ei myönnäkkään olevansa Tokimotolla töissä, ainakin näin rahvaan silmään näyttää siltä että Korholalla on esim. joku sponssidiili tai vastaavaa Tokimoton kanssa. Tai hyviä tuttuja ainakin ovat.

Huom! En syytä Korholaa mainostamisesta, ja jos tämä viesti on loukkaava tai liiallisiin henkilökohtaisuuksiin menevä, voi sen vapaasti poistaa. Olen kuitenkin pyrkinyt säilyttämään asialinjan viestissäni. Ajattelin, että muita motoristejä saattaisi kiinnostaa kyseinen tieto, olihan Korholan uskottavuutta epäilty jo aikaisemmin (ei kuitenkaan minun taholta).

Laitetaan vielä varmuuden vuoksi
crazy.gif
nixweiss.gif
wink.gif
eek.gif
lookaround_orig.gif
sport05.gif

Jay

Aika paljon positiivista Tokimotosta täällä kirjoitellaan, ja samaa olen kuullut myös livenä. Itse olen saanut vähemmän onnistunutta palvelua myymälässä, ehkä olen liian köyhän näköinen? Sama se, kokeilen onneani vielä kerran ja yritän itse varovasti pyytää palvelua
thumbs-up.gif

Back