• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Tokimoto Oy

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Korhola
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Olen ollut erittäin tyytyväinen Tokimoton palveluun. Myyjät ovat aina rehellisiä ja asiallisia. Palvelujen ja tuotteiden hinnat ovat mielestäni kohdallaan. Käynnin jälkeen jää aina hyvä mieli. Suosittelen!

Tokimoto Oy
Tuupakantie 8-10
01740 Vantaa

Olen ollut erittäin tyytyväinen Tokimoton palveluun. Myyjät ovat aina rehellisiä ja asiallisia. Palvelujen ja tuotteiden hinnat ovat mielestäni kohdallaan. Käynnin jälkeen jää aina hyvä mieli. Suosittelen!

Tokimoto Oy
Tuupakantie 8-10
01740 Vantaa
Ethän vain satu olemaan töissä ko. liikkeessä. Meinaan kaikki 3 viestiäsi (tähän mennessä) ovat olleet sen oloisia, että ne "haiskahtaa"
Ymmärtääkseni mainostaminen foorumissa ei ole kielletty, mutta ei se ainakaan hyvien tapojen mukaista ole, ei ainakaan nimimerkillä.
Se tietty objektiivisuus katoaa, jos se (oma)kehu tuodaan julki... näin kiertoteitse, asiakkaan puheena.
Tiedän, että tätäkin foorumia seuraavat mp-liikkeet, joka tietty on hyvä asia. Mutta toivoisin että tällaiset asiat esitetään sitten ihan rehellisesti omin/liikkeen nimin, eikä näin nimimerkillä.
Mikäli olen väärässä ja olet asiakas. Niin silti pistäisi harkitsemaan 3 "saman" -sisältöisen viestin laittamista foorumeille. Tällä ei ole kuin hallaa kauppiaalle, jota tyytyväinen asiakas kehui.

Mutta jos kauppias itse on nimimerkin takana, niin hienoin keino hakea julkisuutta olisi ostaa näkyvä mainos sivustolta.

Ugh.

Olen kyseisen liikkeen tyytyväinen asiakas. Olisin tietenkin voinut laittaa nämä kolme viestiä samaan, mutta tuolla oli jo aiempia viestejä juuri renkaiden vaihdosta kuin myös kypärähupuista, joista kirjoitin.

Eikös TokiMoton tuotteita saanut myös tuolta Org Shopin kautta vieläkin edullisemmin?
Kyllä. Se on Orggilaisten etuoikeus.
wink.gif

Members Only
033102beer_1_prv.gif

PS. Tokimoto on kaikista yhteistyökumppaneistamme mukavin ja auttavaisin. Ja lisäksi kotimainen. Täydet 10 pistettä ja iso kiitos heille.

t. Spagetti.

Voin kyllä henk. koht. todistaa että Korhola ei ole Tokimotossa töissä, kaveri osti häneltä yhden pyörän, joka tosin oli tokimoton maahantuoma, joten siitä mahdollinen tyytyväisyys.Ja kun pyörästä hajosi nyt startti (yli 2 vuoden ikäinen mopotin) niin tokimoto laittoi sen takuuseen ihan ilman kysymistä.Eli siitä ainakin pisteet tokimotolle.

Putiikki on perinteisen palvelun puolella ihan OK.  
thumbs-up.gif

Mutta... sähköisten medioiden kautta mestaa ei ilmeisesti kannata lähestyä.
Ainakaan sähköposteihin ei vastata ja weppisivut on yhtätyhjänkanssa jo ties monetta vuotta...
Hieno homma kuitenkin että .ORG tavallaan korvaa ton puutteeen kuten Italo mainitsi
tounge.gif

Tokimoto

Tokimoton uudet verkkosivut ovat olleet työn alla jo n. 1/2 vuotta, joten teksti "avaa lähiaikoina uudet www-sivut" pitäisi muuttaa muotoon "avaa, jos aikaiseksi sellaiset joskus saa, uudet www-sivut".  
mad.gif

Ostin viime kesänä ekoja kampeita.
withstupid.gif
Muualla sai anella neuvoja ... Tokimoton jäbät katsoi nopeasti takin, housut ja potan. Kävin ostamassa myöhemmin Sidin saappaat. Palvelu oli erittäin asiallista.

Suosittelen
smile_org.gif

Älkääkä unohtako .ORG-shoppia, jonka kautta noista Tokimotonkin vermeistä irtoaa mukavat alennukset kuin itsestään
thumbs-up.gif
Itse hommasin viimeksi tänä kesänä Sidin popot ja tinkasemalla paikanpäällä ei päässyt millään samaan hintatasoon kuin .ORG:n kautta
cool.gif

Älkääkä unohtako .ORG-shoppia, jonka kautta noista Tokimotonkin vermeistä irtoaa mukavat alennukset kuin itsestään
thumbs-up.gif
Itse hommasin viimeksi tänä kesänä Sidin popot ja tinkasemalla paikanpäällä ei päässyt millään samaan hintatasoon kuin .ORG:n kautta
cool.gif
Mutta olisi kiva jos tokimoton sivuilta näkisi mitä tuotemerkkejä he edustavat. Itse en ole koskaan kyseisessä putiikissa käynyt mutta olen vain kuullut positiivista palautetta
buttrock.gif

Ostin viime kesänä Sidit (käytettyäni edellisiä samanmerkkisiä LIIAN KAUAN, lue: vuosia, mutta kun en löytynyt uusia yhtä hyviä). Palvelu oli hyvää ja nopeaa, ja hintakin kohdallaan. Ja sen jälkeen on tullut ostettua muutakin rompetta.

Yhdyn monien muiden kanssa siihen, että palvelu Tokimotossa on esimerkillistä ja ammattitaitoista.

Taas tänään oli mukava käydä Tokimotossa ! Hyvä palvelu ja hyvä laatu / hinta -suhde. Uusi ajotakki mulle ja aviomiehen prätkään tankinsuojus. Suosittelen edelleen !
PS. Hiekat vois tietty jo puhdistaa pihasta pois .....
wink.gif

Back