Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Medi sanoi:Juu joku raja pitäisi kyllä olla. Tv-ohjelmistakin Top Gearin voisi tiivistää alle puoleen nykyisestä, jos kaikki turha hassuttelu leikattaisiin pois!
Menenkin tästä lukemaan iltalukemiseksi pyöräni huoltomanuaalia. Siellä ei ole huumoria, hymiöitä, eikä muuta roskaa!
slaideri sanoi:Pikku lämmitys upposi taas 100 prosenttisesti örkkilaumaan kuten odottaa saattoi![]()
GuessWho sanoi:Linkataan nyt vielä kertaalleen kontekstiin osuvasti uppoava moikkaus siten kuin Kawasaki sen näkee...
https://www.youtube.com/watch?v=HXnU8LR1dqY

Kyllä minä niillekin morotan, aika usein vastaan nousee hanska muutenkin kuin pysäyttämiseenSuzukiNeitonen sanoi:Mites se oli, pitiks noille poliisikuskeille nostaa käsiJätin tänään väliin
![]()

L18 sanoi:Hitto tän ketjun kanssa, eilen kotiin ajellessa yhtäkkiä tuli mieleen kokeilla kuinka nopeasti saan orggimoron näytettyä siitä, kun käsi on kahvalla
Tyhjällä tiellä toki...etteivät enempää hulluna pidä.

Jotenkin tullut sellainen alitajuntainen kiintiö, että lenkillä tulee heitettyä aina pari aloitteellista skarppimoroa ja muuten ninjailua ja vastailua. Ei sitä vaan aina jaksa tehdä niitä manooverejä. Ja joskus ei vaan ehdi 
pupu sanoi:morotin kerran poroo![]()
zonwe sanoi:Harvemmin vastakaikua moroille saan customeilta ja koptereilta. En tiiä onko ne niin hc motoristeja ettei kyykyille voi morotellaVai onko ajoasennosta menny kädet niin jumiin ettei pysty sitä nostamaan
![]()
atk1974 sanoi:Mikähän kumma siinä on, että mulla morotuksen jälkeen käsi siirtyy hyväilemään omaa reittä?

Jube666 sanoi:Onko se sitten perkeleen turvallista kun kuolet sinne ajopukuus ku on niin helevetin kuuma?
atk1974 sanoi:Mikähän kumma siinä on, että mulla morotuksen jälkeen käsi siirtyy hyväilemään omaa reittä?
villho sanoi:Tuletko pyyhkimään nämä kahvit näppäimistöltä?atk1974 sanoi:Mikähän kumma siinä on, että mulla morotuksen jälkeen käsi siirtyy hyväilemään omaa reittä?