ttuttu
MotOrg ry jäsen
Nippusidekin käy!Eiks kumilenkki oo fiksuin tapa lukita etujarru?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nippusidekin käy!Eiks kumilenkki oo fiksuin tapa lukita etujarru?
No mutta:Nippusidekin käy!Eiks kumilenkki oo fiksuin tapa lukita etujarru?![]()
Tuosta paatista en tiedä, mutta on tiedä yhtään paattia josta peruuteltas ulos. Ekalla on hyhvät mahdollisuudet tulla ekana ulos, tosin prätkät parkkeerataan minne henkilökunta käskee joten prätkällä ei voi edes arvailla pääsekö ekana vai vikana ulos.Mites superfastillä mentäessä helsinki-rostok väliä, jos haluaa ensimmäisten joukossa ulos laivasta mennäkkö laivaan ensimmäisenä vai viimesenä?`Mukana siis auto ja MP. Eli siis mistä päästä laiva lastataan helsingissä ja kummasta päästä tyhjennetään Rostokissa?
Tuossa takaisin Saksan reissusta kun tulin Tukholmasta Sea Windillä niin siellä joku kansimiesten esimies vähän neuvoi ja sanoi ettei koskaan keskituelle, vaan aina sivutuelle.Itse olen aina sitonut ison Guzzin keskituelle, kiila takarenkaan väliin ja kaksista lipparaudoista edessä ja takana molemmin puolin yhdellä liinalla.
Itse kolmisen viikon kuluessa reisuun lähtiessä mietin juuri kyseistä aihetta kiinnityksestä ja laivareisusta yleensä. Onhan se kasko olemassa mutta ***ttaako mikään enempiä kun pitäis laivasta ulostautua ja sattuu vaikka puuttumaan puolet katteista, jalkatappi, toinen peili ja vilkut, vaikka etulamppukin halki ja rikki ja sit kolmisentuhattakilsaa vielä edessä suunniteltua matkaa....Laivalla määrätään hyvinkin tarkkaan, mihin ja miten moposi kiinnität! Ei siinä juurikaan ole mahdollisuutta itse vaikuttaa asiaan. Olen ajatellut asian niin, että jos kaatuu, niin vakuutusyhtiön kautta.... Varustamohan on täysin vastuussa kuljettamastaan lastista. Ja onhan se omakin Kasko olemassa.![]()