Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
miten ihmeesä olet saanut kestämään?Meitin gpz500s:ssä on toiminut sport demonit ihan hyvin. Tällä hetkellä niillä on ajettu vähän vajaat 10 tkm ja vielä on pari, kolme milliä keskiuraa jäljellä. Eivät oo yhtään hassummat ainakaan hintaansa nähden.
Katopas rengaspaineet. Tonnisessa kyykyssä kestää ratakumitkin 5000km, joten tollanen touring-kumi pienitehoisessa mopossa kyllä kestää helposti yli 10tkm.miten ihmeesä olet saanut kestämään?Meitin gpz500s:ssä on toiminut sport demonit ihan hyvin. Tällä hetkellä niillä on ajettu vähän vajaat 10 tkm ja vielä on pari, kolme milliä keskiuraa jäljellä. Eivät oo yhtään hassummat ainakaan hintaansa nähden.![]()
![]()
meinaan samaisessa pyörässä mulla nyt 3tkm takana alkaa olamaan loppu. kaverilla tuli 5tkm täyteen keskellä ei pintaa enään ollenkaan.
oli ainakin mulle viiminen pirelli jos ei kestä matka ajoo enempää.![]()
Rengaspaineena olen pitäny tollasta 2,5 baria. Kaks päällä ajettaessa joskus enemmänkin. Kyllä ne vaan tuntuu kestävän, vasta loppukesällä taitaa mennä vaihtoon.miten ihmeesä olet saanut kestämään?Meitin gpz500s:ssä on toiminut sport demonit ihan hyvin. Tällä hetkellä niillä on ajettu vähän vajaat 10 tkm ja vielä on pari, kolme milliä keskiuraa jäljellä. Eivät oo yhtään hassummat ainakaan hintaansa nähden.![]()
![]()
meinaan samaisessa pyörässä mulla nyt 3tkm takana alkaa olamaan loppu. kaverilla tuli 5tkm täyteen keskellä ei pintaa enään ollenkaan.
oli ainakin mulle viiminen pirelli jos ei kestä matka ajoo enempää.![]()