• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Toimii Ei toimi...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja timo1
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
lopettakaa niiden museovehkeiden kanssa leikkiminen ja siirtykää nykyaikaisiin moottoripyöriin... HD:ssa ollut automaattiseti palauttavat vilkut jo jostain 80/90-lukujen taitteesta

biggrin.gif
nuo on varmaan jotai lisävarusteita tommoset, vilkut..
lookaround_orig.gif

Mulla jää kans vilkkupäälle, joten en yleensä käytä sitä.
Ja kiihdytys kärsii jos alkaa jotain ronkkii
sport05.gif

Aattelin itse sellasta samantapaista kuin autoissa on, joka ilmoittaa jos valot jää päälle. Kuuluu mainiosti kypärän sisään. Olisko jollain parempia ehdotuksia. ? Vai eikö koskaan jää vilkku päälle? Näin vanhempana alkaa jo huolestua tosta vasemmasta peukalosta..ressukka sekin.
Saksasta (taisi olla Louisilta) joku oli tilannut sellaisen vibran satulan alle, että tärisee takamuksessa kun vilkku on päällä. Tiedä sitten kuinka kätevä on, mutta on kuulemma sen verran tehokas vibra että sen tuntee.  
biggrin.gif
 Henkilökohtaisesti ajattelisin että joku kirkas ledi olisi kätevämpi. Mun pyörässä on ainakin niin onnettomat ne vilkun merkkivalot että niistä ei apua ole.
Naisille sellanen toimii varmaankin... mut taitaa se vilkku kyllä jäädä siltikin päälle
biggrin.gif
Mites joku konemainen nakutus/koputus jos vibra tuntuu epämiellyttävälle tai liian hyvälle.

Back