Toka Liittynyt 26.4.2009 4.6.2010 #1 Tervehdys onko ketään orggilainen tuonne menos? entä onko ketään Turun / Porin seudulta lähös pääsiskös ajoporukoihin jos on sama matka? ps. itse olisin menos ensimmäistä kertaa, kuulemma legendaariset : )
Tervehdys onko ketään orggilainen tuonne menos? entä onko ketään Turun / Porin seudulta lähös pääsiskös ajoporukoihin jos on sama matka? ps. itse olisin menos ensimmäistä kertaa, kuulemma legendaariset : )
lunastar Liittynyt 21.5.2008 Sijainti Laukaa 4.6.2010 #2 Mitä siellä sitten on? (en ole menossa, mutta utelias olen). Pistäisitkö linkin.
Toka Liittynyt 26.4.2009 4.6.2010 #3 linkki elikkä toimihenkilönionin järjestämä mp tapahtuma E: Tehty linkki linkiksi
Toka Liittynyt 26.4.2009 4.6.2010 #4 (Toka @ Kesä. 04 2010 sanoi: linkki elikkä toimihenkilönionin järjestämä mp tapahtuma E: Tehty linkki linkiksi Napsauta laajentaaksesi... Majoitukset ovat ymmärtääkseni jo täynnä, eli ei oo tilaa enää..
(Toka @ Kesä. 04 2010 sanoi: linkki elikkä toimihenkilönionin järjestämä mp tapahtuma E: Tehty linkki linkiksi Napsauta laajentaaksesi... Majoitukset ovat ymmärtääkseni jo täynnä, eli ei oo tilaa enää..