• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Tohditko ajaa jos rengas mallia 1999?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jensen
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Enpähän nuita halkeamia ole edes huomannut Pane takaisin.. Saat rahat.
Enpähän Dunloppia osta jos näin äkkiä menee huonoksi. Rengas ei minun aikana ole ollut edes ulkona. Jos haluat sen vanteen niin ota ratas pois ja lähetä mulle pelkkä kume.. Kyllä mie sillä ajelen vielä
smile_org.gif

En tosiaankaan ajaisi, tai ainakaan ostaisi. Joskus ajanut 5v vanhalla renkaalla ja sekin oli tosi liukas ja kova.

En ajaisi tuollaisella renkaalla.
Ei se pelkkä kulutuspinta merkitse.
Kumi kuivuu, ja kovettuu, ja veikkaisin että tuon ikäisessä se alkaa olemaan jo hengevaarallisella tasolla, näin kaksipyöräiselle.

Kotteroni kesägummit on samanlaiset. Pintaa löytyy ,mutta seos on kovettunut. Ovat totaalisen liukkaat heti kun pieninkin ripsaus tulee vettä. Myös kuivalla on jo havaittavissa pidon menetystä vähän isommissa mutkavauhdeissa.

Just tutkin jotain kolumnia asiasta ja siellähän luki ihan itsestään selvyytenä että "asiakkaan on aina tarkastettava renkaan tekoaika, yli vuotta vanhoja renkaita ei pidä ostaa ainakaan täydellä hinnalla".

Ei oo omalle kohalle osunut, renkaita menee ja tulee niin usein ettei noin vanhoja jäisikään tallille notkumaan. Tosin olin -99 vast 14v..  
nixweiss.gif

Back