• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Todella hidas letka Sipoonlahden Neste To 4.7 klo 17.00

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bolt
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Bolt

Kouluttaja
MotOrg ry jäsen
Rata ja koulutus
Nyt olis todella hidasta ajoseuraa tarjolla.... Siis todella hidasta. Jos hesan hitaatkin hirvittää niin tää on sun juttu.
Eli veturin takana on ensikertalainen jota peilistä kurkkimalla veturi säätelee vauhtia, kuitenkin niin että ylinopeuksiin ei sorruta. Toivottavasti joku osaava konkari ilmoittautuu perämieheksi. Letka-ajo ohjeet käyn vielä suullisesti läpi startissa, mutta joku voisi laittaa sen tohon myös linkkinä kun mä en tällä puhelimella ala kikkailee.
Reitti olisi mutka-asfalttia Sipoo-Porvoo akselilla. Ajoissa paikalle mopo tankattuna.
Sateella ei ajeta go/nogo päätös tulee torstaina 14.00

Hyvältä näyttää keli! Joten startataan suunnitelman mukaan.

Pärkele...kuulostas just passelilta letkailulta meikälääselle, mutta ei kyllä ehi sille seinällekään viideksi pelipaikalle.

Zuhis83 sanoi:
Pärkele...kuulostas just passelilta letkailulta meikälääselle, mutta ei kyllä ehi sille seinällekään viideksi pelipaikalle.

Noin 18.00 letka pysähtyy Shell kuninkaan portissa Porvoon reunalla. Siellä voi myös hypätä letkaan.

Saattaisin jopa ehtiä mukaan. Tää vois olla ihan hyvä ensikosketus letkailuun - eli toinenkin ensikertalainen kyydissä.

Jos perheenjäsenet eivät tervehdy riittävästi mökille lähtöä varten niin sitten olen mukana. Ja eka letka olisi sitten minullekin se.

Minäkin tahdon mukaan!!!
Tulen siis, jos vain tauti on vähänkin hellittänyt, niin, että pysyy visiiri sisäpuoleltakin kuivana :peukutpystyyn:

Zuhis83 sanoi:

Sama juttu täällä, millään ei ehi huomenna mukaan, mutta toivottavasti Bolt (tai joku muu) veturoi tällaisen toisenkin kerran :thumbsup:

Hieno homma että järjestätte kokoperheen mutkailut :orgmp:.
Kimppakivat on olleetkin pakasteessa aivan liian kauan.
Nyt ei vaan itse päästä mukaan :thumbup:

Vois yrittää jonon jatkeeksi jos vaan töiltä ehtii.
Tarve jos niin vaatii niin voinen ajella vaikka possujunan viimeisenä.

Harmi, pyörä olisi kondiksessa ja ajohalut valtavat, mutta klo 17 ei millään kerkiä... :sad3:

Mukaan tulisin, vaikka Hitaillakin viihdyn. Mä vaan tykkään ajaa :D mutta kun työt ALKAA juurikin startin aikaan, niin ei vaan pääse :kääk:

Tiedä nyt sitten siitä hirvittämisestä, mutta tällä olisi toivoa osua meikäläisenkin aikatauluun joten yritän päästä paikalle.

Pitää vähän kiristää noita apupyöriä, niin eiköhän tuonne uskaltane lähtee...tosin täältä sipoon nesteelle on jo 40 kilometriä, niin se on melkein meikäläiselle lenkkiä jo siinäkin...:right:

Mikä on lenkin arvioitu pituus/kesto? Itelläkin tulee jo joku 30+ km tonne huoltsikalle..

Mun on pakko jättää väliin, että tämä flunssa paranee joskus tai tämä oli kyllä ihan tohtorin määräys...:itkupilli:
Toivottavasti tällainen etanoille suunnattu letka tulee uudelleenkin ja ihan vielä heinäkuun puolella :right:

Mä tuun messiin keulimaan (ympäri)
Yritän ehtiä Nesteelle viideksi.

Back