• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

TM & Varamies Go Kekkosplassi tikkaria nuollen? su 6.10. Orikedon Shell klo 11.30

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JMH
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
mico sanoi:
Eiköhän etene kun pyydetään tamperelaiset tuomaan ne maggarat :grin:

Joo, voisin laittaa vähän kyselyä meiänki väelle, jos joillain olisi vielä (mun lisäksi) pyörät ajossa.. tai jos ei ni sit pitänee tulla itte ihmettelemään.. :thumbup:

Mulla on fiilis, että ajan viikonloppuna, jossai, jonneki, tai muuten, mitenvaa, muutenvaa... Mut mä kumminki!

Laskin, että 14 kohtuu varmaa plus 4 kohtuu epävarmaa plus suzukai, ja vasta maanantai.

Eli jos homma toteutuu (säävaraus), makkarat & sinapit tarjoaa Ry. Ei tartte tuoda kuin oma jahvapullo. Kuten aiemmin mainittu, säätä kuikitaan lauantaina, ja sen mukaan mennään kauppaan.

Hyvä, että homma kiinnostaa. :jippikaijee:

P.S. Nyt ei näytä pahalta.
Norjan kristallipallo

Forecan horoskooppi

Adve sanoi:
Pitkäst aikaa tännekin eksynyt :O
Voisin yrittää löytää itteeni kekkospalatsis maggaraa rillailemassa.

:blink: Mä olen luullut että olet hävinnyt johkin maanrakoseen, kun ei ole näkynyt tai kuulunut.

marko.fzs sanoi:
:blink: Mä olen luullut että olet hävinnyt johkin maanrakoseen, kun ei ole näkynyt tai kuulunut.

Ollut niin paljon kaiken näköistä et tä orgi pääsi vähän unohtumaan,ja kyllä kottaraisen matkaenskalla aina maanraosta ylös pääsee :grin:

Just tajusin lähteneeni mukaan "lihattomaan lokakuuhun":kääk:
No ehkä yks ry-makkara voidaan laskea ohi kirjanpidon...

Vosinpa tullakin ja ihan ensikertalaisena vielä.

Ajaako letka kenties vanhaa tietä Auraan? Ajan tota pätkää ihan joka päivä joten se ei kauheasti houkuttele, ja voisin hypätä vasta Aurasta mukaan.

Pannaan harkiten. On yx alustava varaus jo kalenterissa, mutta siitä ei oo kuulunu yhtään mitään vielä.

baader sanoi:
Vosinpa tullakin ja ihan ensikertalaisena vielä.

Ajaako letka kenties vanhaa tietä Auraan? Ajan tota pätkää ihan joka päivä joten se ei kauheasti houkuttele, ja voisin hypätä vasta Aurasta mukaan.

Niinpä tuo taitaa mennä. Tosin kun tikkarin mukaan mennään, niin hieman yksi lysti, mitä kautta tullaan, kunhan vältellään isompia teitä. Aloituspaikalle vain seurustelemaan.

JOS, kerkeen vaihtaa Brutalen alle niin... VAHVA EHKÄ! Ja meiltä tulee luonnollisesti sitten myös vaimo omine vempeleineen. :p Kattellaan miten käyps.

ens suvena sitten..mopon sydän eteisen lattialla :p
URL]

varokaa aukkoja riista aidassa..:thumbup:

pomps & aloitusviestiin lisätty ns. varmoja lähtijöitä.

Yamaha1 sanoi:
JOS, kerkeen vaihtaa Brutalen alle niin... VAHVA EHKÄ! Ja meiltä tulee luonnollisesti sitten myös vaimo omine vempeleineen. :p Kattellaan miten käyps.

Missä viipyy ilmoitus? Pyörähän on jo sun.

Back